Σάββατο, 18 Ιουνίου 2011

Παίρνουμε 5η δόση, Χρεοκοπούμε σε 8-10 μήνες

Βίντεο ...

16 σχόλια:

  1. Ανώνυμος6/18/2011 9:11 π.μ.

    δυστυχως στα ερωτηματα που εθεσε κανεις δεν μπορει να απαντησει.γιατι οντως να μην ψηφισουν οχι και να το παιζουν αντιμνημονιακοι με στοχο να αποκομισουν ψηφαλακια οπως καποιοι καποιοι?γιατι να λερωθουν οταν παιρνουσα το μημονιο και μονο με το ΠΑΣΟΚ?
    γιατι να εκτιθεντε καθημερινα οταν δεν χρειαζοταν να σηκωσουν αυτο το βαρος σαν κομμα?
    οποιος απαντησει σε αυτα τοτε τον συγχαιρω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος6/18/2011 11:01 π.μ.

    Μας σιχάθηκαν οι Ευρωπαίοι; Τα γιουσουφάκια του ΔΝΤ διασπείρουν τον τρόμο και πάλι. Τα ίδια με την Δαμανάκη ο Άδωνις. Τι σιχάθηκαν οι Ευρωπαίοι; Να μας ξεζουμίζουν με τόκους; Λίγα έχουν ήδη βγάλει απο τα δανεικά; ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗ ΔΡΑΧΜΗ ΤΩΡΑ! Έπρεπε ήδη να τους κάναμε να χάσουν 4 τρις και να σωθούμε εμείς και όχι αυτοί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος6/18/2011 12:17 μ.μ.

    Εμεις οι ‘‘μικροι’’ Αδωνι δεν κλεψαμε ουτε ειπαμε ψεματα και εαν καποια φορα καναμε μικροαπατεωνια ητανε γιατι δεν μπορουσαμε να επιβιωσουμε διαφορετικα στο καλα στημενο συστημα του απεραντου πλιατσικου της χωρας του αλεξισφαιρου φαγο-ποτιου των ποντικιων.
    Γιατι τωρα να πληρωσουμε το μαρμαρο εμεις.
    Αυτο που δεν λες ουτε εσυ, αλλα ουτε καποιος αλλος στις ομιλιες σας ειναι οτι για να αλλαξει η κατασταση χρειαζεται αυτο που γινεται παντα σε μια αλλαγη πορειας των λαων. ΤΙΜΩΡΙΑ...ΤΙΜΩΡΙΑ....ΤΙΜΩΡΙΑ...
    Εαν δεν συμβει αυτο αδωνι μην περιμενεις εγω ο ‘‘μικρος‘‘ να συναινεσω για περαιτερω.
    Αυτο περιμενει ο λαος και μεχρι να το καταφερει αυτο μην περιμενεις συναινεση.
    Ειθε να το διαβασεις αυτο που εγραψα........friend Αδωνις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος6/18/2011 12:35 μ.μ.

    Κανείς παπαγάλος δεν μας θυμίζει πως το χιλιάρικο εδώ που θεωρούμε "υψηλόμισθους" όσους το παίρνουν και πρέπει να τους το τσακίσουμε, είναι το όριο φτώχιας στην Ευρώπη !
    Μήπως παίρνουμε τα 3 και 4 χιλιαρικάκια που χτυπάτε εσείς αγαπητοί Ευρωπαίοι ;
    Στο κάτω κάτω, να διεκδικήσετε ό,τι έχετε να διεκδικήσετε από αυτούς που υπέγραψαν τις συμφωνίες ! Δεν φταίμε εμείς που μας έβαλε ο Σημίτης με ψεύτικα στοιχεία στο Ευρω, ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΘΕΛΑΜΕ ΠΟΤΕ ΝΑ ΜΠΟΥΜΕ, ποιο είναι καλό που είδαμε ; Που έγινε το 100ρικο = 1 Ευρω δηλαδη 340 δρχ κι εμεις χαζολογούσαμε γιατί θεωρούσαμε πώς "έτσι γινόμαστε Ευρωπαίοι", και πως "θα έρθει καποια στιγμή και η μισθολογική σύγκλιση" με την Ευρώπη ;
    Να πάτε να ζητήσετε και να κατάσχετε τους λογαριασμούς όσων έβαλαν τις υπογραφές τους, στην Ελβετία υπάρχουν 600 δις !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος6/18/2011 1:05 μ.μ.

    ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΑ ΛΕΣ 9"11.ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗ ΔΡΑΧΜΗ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ,ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΑΜΕΝΟΣ!!
    ΜΗΤΣΑΡΑΣ (ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟΣ)









    '

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος6/18/2011 1:29 μ.μ.

    Με την επιστροφη στη δραχμη, ναι, θα χασουν και αυτοι αλλα θα χασουμε και εμεις. Συνταξεις και μισθοι δημασιου δεν θα πληρωθουν. Μπορει τα λεφτα του Μνημονιου να ΜΗΝ πηγαινουν στις συνταξεις, αλλα πηγαινουν εκει που πρεπει ωστε να μην υπαρξει σταση πληρωμων και κλεισιμο της κανουλας δανεισμου και πιστωτικου επεισοδιου.

    Οι μονοι που θα βγουν κερδισμενοι ειναι αυτοι με τα CDS.

    Πρεπει να βρεθει αλλος τροπος. Απο την αλλη, αυτο που κανουν τωρα δεν ειναι ασφαλως λυση αλλα διογκωση του προβληματος.

    Τετελεσται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος6/18/2011 2:28 μ.μ.

    ΔΕΝ ΤΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΗΝ 5η ΔΟΣΗ .ΧΙΛΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΙΝΑΣΟΥΜΕ ΠΑΡΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΖΟΜΠΙ ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΜΑΘΟΥΝ.ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΔΙΝΟΥΜΕ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.ΘΑ ΔΟΥΝ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΕΛΛΗΝΑΣ.Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΜΑΖΑ.ΕΧΕΙ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΘΕΟ ΓΙ'ΑΥΤΟ ΝΑ ΤΟΝ ΣΒΗΣΟΥΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος6/18/2011 3:00 μ.μ.

    Ακούω πολύ ωραία λόγια πατριωτικά αλλα που δεν έχουν επαφή με την πραγματικότητα!
    Αν πτωχευσουμε και πάμε σε δραχμή τότε θα γίνουμε Αργεντινή.και ακόμα χειρότερα γιατί η Αργεντινή δεν ήταν σε καμία Ένωση και είχε ήδη δικό της νόμισμα και δεν χρωστούσε όσα εμείς.
    Η Ελλάδα έχει το 1,6% του ευρωπαϊκού ΑΕΠ.θα χάσουν οι ευρωπαίοι αλλα όχι όσο νομίζετε.αυτοί έχουν βαρειά βιομηχανία.εμείς όχι.το ΚΚΕ που λέει να πτωχευσουμε φρόντισε να κλείσει με απεργίες όλα τα εργοστασια στην Ελλάδα.νισσαν κλωστοϋφαντουργίας,ναυπηγοεπισκευαστική.
    3 χιλιάδες παίρνουν οι ευρωπαίοι αλλα δεν καλλιεργούν ντομάτες .βγάζουν άρματα.να συγκρινετε τα ίδια μεγέθη.
    Όταν λαδωνονταν όλοι και εννοώ γιατροί,ελεγκτές διπλωμάτων,αφορισμοί κτλ τους παρέδωσε κανείς η κάνατε την πάπια;τα λεφτά σας έκλεβαν.τώρα αυτά στερειστε η μάλλον και αυτά γιατί το έλλειμα δεν έγινε μόνο από αυτά.τους πολιτικούς τους μαυρισατε;όχι.όταν ο Καραμανλής είπε δεν υπάρχουν λεφτά ΕΣΥ καλοπερασιακια έλληνα ήθελες τον λεφτά υπάρχουν.μια ζωή θέλεις να ακούς τα καλά κ ας είναι ψέμματα.καλά να πάθουμε τώρα.δεν αναζητούμε την αλήθεια αλλα ότι ηχεί ευηκωα.
    Και για να μην κοροϊδευόμαστε όλοι μας να πω κ το εξής.αφού ηστε όλοι τόσο μάγκες γιατί δεν αρνείστε να πληρώσετε τα δικά σας δάνεια στις τράπεζες;πως ζητάτε να κάνει αυτό το πράγμα το κράτος;μετά φαντάζεστε την διεθνή απομόνωση;νομίζετε οι λαοί της Ευρώπης που είναι ρομποτακια και κάτι τέτοια δεν τα ξεχνάνε θα ξαναρθουν διακοπές;η Τουρκία δίπλα είναι κ με καλύτερες τιμές!
    Τα άρματα μας που θα βρούνε ανταλλακτικά ;η δεν σας νοιάζει αυτό με μια Τουρκία πανίσχυρη δίπλα μας;
    Τα πακέτα ντελορ τι τα κάναμε;μια επένδυση έγινε;τις αγροτικές επιδοτήσεις τι τις κάναμε;καγιεν;
    Μπράβο μας!συνεχιστε να τα βλέπετε έτσι απλά όλα!
    Οι αρχαίοι έλληνες ζούσαν για την γνώση της αλήθειας και όχι την γνώση της δυσειδαιμονιας και των προληψεων!
    Οι αρχαίοι μας πρόγονοι έριχναν την ευθύνη στον εαυτό του πρώτα κ μετά στους άλλους.γιατί αν όλοι είναι αμεμπτοι η κομπίνα δεν βρίσκει χώρο να καλλιεργηθεί.όλοι θέλατε να βολευτειτε με κάποιο συγγενή κ τώρα που χάλασε η ζαχαρενια σας φωναζετε!
    ΑΥΤΟΚΤΙΤΙΚΗ και μετά κριτικη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δηλαδη για να μην μας "σιχαθουν" πρεπει να παρει υφυπουργειακι ο κωλοτουμπας;

    Επισης,προσφατα εστειλαν στον Εισαγγελεα πολιτη που εγραψε το εμαιλ για επικειμενη χρεωκοπια.Δεν θα επρεπε να κανουν το ιδιο και για πολιτικους που τρομοκρατουν τον κοσμο με τον ιδιο τροπο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος6/18/2011 6:18 μ.μ.

    Πάλι άπαντας με σκοπό να εντυπωσιασεις!είπε ότι θέλει υπουργείο;εγώ τον άκουσα απο το βήμα της βουλής να λέει θα κάτσω στο υπόγειο κ να γίνει αναπληρωτής πρωθυπουργός ο Σαμαράς!με βάση ποια στοιχεία λες τέτοια πράγματα;καταλαβαίνεις τι σημαίνει διεθνείς απομόνωση;εδώ λέμε ότι βαρειά βιομηχανία μας είναι ο τουρισμός κ ΕΣΥ αναλωνεσαι σε επικοινωνιακά πυροτεχνήματα;
    Έχεις ιδέα ότι η Αργεντινή παρακαλαει να επιστρέψει στις αγορές κ δεν την αφήνουν;
    Γνωρίζεις τίποτα απο αυτα η θέλεις απλώς να εντυπωσιαζεισ με ωραίες λέξεις;απο λέξεις χωρτασαμε....πράξεις θελουμε.κ εσείς όταν κυβερνησατε είδαμε τι κάνατε!
    Επιτέλους νοιαστειτε για τη χώρα πάνω απο τις καρέκλες σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος6/18/2011 6:23 μ.μ.

    Κωλοτουμπας είπες h-o και θυμήθηκα κάποιον πολιτικό αρχηγό που ήταν αντιμνημονιακος και τώρα είναι μνημονιακος αλλα με επαναδιαπραγμάτευση!
    Και μάλιστα ένας κακός γάλλος μαρτύρησε ότι τα λέει όλα για εκλογική σκοπιμότητα!
    Επίσης λέει ότι θα σώσει την Ελλάδα αλλα εδώ δε μπορεί να σώσει το κόμμα του κ είναι καταχρεομενο με 120 εκ ευρώ!για αυτα τι έχεις να πεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ωραια τα λέει ο φιλοευρωπαιστης Αδωνης αλλα εκανε ενα μεγαλο λαθος στην αναλυση του...
    Ειπε ότι το τελος όλων των μεγαλων ιστορικών ελληνικών περιόδων ήταν ο διχασμός.... σωστο. Ο διχασμός όμως των Ελλήνων.

    Νομίζετε ομως οτι ο σημερινός διχασμός είναι διχασμός των Ελλήνων; ΟΧΙ. Ειναι διχασμός φαινομενικός των προδοτων πολιτικών... Κι οχι των Ελλήνων...

    Σημερα στην Ελλάδα δεν υπαρχει διχασμός. ΟΛΟΙ οι Ελληνες ειναι ενωμένοι κατα των προδοτων που εφεραν το επαισχυντο Μνημόνιο και την καταστροφή της πατριδας μας που υπέγραψε κι ο φιλτατος... Αδωνης....

    Αδωνη καληνυχτα και καλο ξημερωμα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος6/18/2011 8:27 μ.μ.

    διαφωνω καθετως.δηλαδη στο διχασμο του κολοκοτρωνη με τους πολιτικους της τοτε εποχης ο λαος ηταν μοιρασμενος?οχι!
    στον διχασμο του '22 ηταν διχασμενος?οχι!
    να ξερεις φιλε θανο οτι παντα οταν εννοουμε διχονοια μιλαμε για τους κυβερνωντες.
    εσυ δηλ τι υπονοεις ?οτι τωρα που ο λαος ειναι εναντια στους πολιτικους αν γινουν εκλογες θα βγει καποιο αλλο κομμα πρωτο περαν των 2 μεγαλων?
    αν πραγματικα πιστευεις αυτο που λες τοτε προφανως οι πολιτες δεν θα ψηφισουν τα 2 μεγαλα κομματα.
    θεωρω οτι εισαι πραγματιστης και δεν το πιστευεις αυτο...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Φιλε μου ανωνυμε 8.27 το παραδειγμα με τον Κολοκοτρώνη είναι όλιγον ατυχές.... και μεμωνομενο....
    Ας δουμε λοιπον τους διχασμούς.... οπως τους αναφερει ο φιλτατος Αδωνης αλλα και μερικους ακομα...

    Τρωικός πολεμος
    Μεταξύ Αχιλλέα και Αγαμέμνωνα... σιγουρα και των οπαδών (υπηκόων) τους Ελλήνων... Εν τω μεταξύ κι ο ιδιος ο Τρωικος μεταξυ Αχαιών και Τρώων ήταν εμφύλιος..... Ελλήνων.

    Πελοποννησιακός
    Σπαρτιατες κι Αθηναίοι και οι συμμαχοί τους... δεν μιλαμε για κυερνώντες μονο, αλλα ολοκληρες πόλεις με στρατους που αποτελούνταν από τους πολίτες τους... αρα ΟΛΩΝ των Ελλήνων...

    Ελληνιστικοί πόλεμοι
    Οι διάδοχοι του Μ.Αλεξάνδρου με τους ανα τον κόσμο υπηκόους τους.... Ελληνες και Βάρβαρους...
    Αλλα και μεταξύ τους οι ελευθερες ελληνικές πόλεις πότε με τον ένα και πότε με τον άλλο....

    Βυζαντινοι πριν το 1204...
    Αλληλοσφαγή των βυζαντινών αρχόντων
    μετά των οπαδών τους ... μιλαμε για ολοκληρα βυζαντινά θέματα... με Ελληνες που ακολουθούσαν τον αρχοντα τους.... το ιδιο συνεχιστηκε και μετα το 1204 και μεχρι την Αλωση...

    Για τον Κολοκοτρώνη τα ειπες και συμφωνω μαζί σου ότι εδώ ο λαός προφανως και ηταν με το μερος του σε συντριπτική πλειοψηφία... άλλωστε το θέμα το προκαλεσαν οι προδοτες πολιτικοί (σαν τους σημερινους) μαζι με τους Βαυαρους...

    Μικρασιατικη καταστροφή.
    Ο ελληνικός λαός διχαστηκε σε βασιλικους και βενιζελικους και με την εκλογικη νικη των βασιλικών έγινε και η αρχή του τελους του ενδόξου και νικηφόρου εως τότε στρατού μας....
    Οποτε καθαρη εμφυλια πολιτική διαμαχη.... με συνενοχο όλο τον ελληνικο λαό που με την ψηφο του αλλαξε τα πολιτικά δεδομενα...

    Εμφυλιος 44-49
    Διχασμός του Ελληνικου λαού ο οποίος αρχικα (οπως ηταν φυσικο) πήρε το μέρος των ανταρτών και στην συνεχεια με τα αίσχη τους ειδικα στην υπαιθρό, βρεθηκε στο πλευρό του εθνικου στρατού....

    Οπως βλέπεις ο διχασμός δεν ειναι ιδίωμα των κυβερνώντων Ελληνων (το λέει κι ο Αδωνης εξάλλου) αλλα των Ελλήνων ως λαού....

    Οσον αφορα την τελευταια σου επισημανση φιλε μου συμφωνω ότι δεν πρόκειται να αλλαξει κατι μετα από εκλογες.

    Το διεφθαρμενο συστημα είναι πολυ καλα ριζωμενο και εχει αποκτησει οπαδους μεσα στον λαό μας.
    (ακομα και τωρα μετα από τόση προδοσία και αίσχος ενα 40% του λαού μας φαίνεται...αν δεν μας δουλευουν οι δημοσκοπήσεις...λέω τωρα, θα ψηφισει τα 2 μεγαλα συνυπευθυνα κομματα!!!!)

    Μπορει η συντριπτικη πλειοψηφία να ψηφίσει καποιο μικρότερο ή να κανει αποχή, αλλα ακομα και με ασημαντα ποσοστά κατω από 20% για τα 2 μεγαλα κομματα, θα εχουμε απλα μια πολυκομματικη κυβερνηση όπου θα κυβερνουν παλι τα ιδια προδοτικά προσωπα που μας εφεραν εδω....

    Ειμαι πραγματιστης αλλα δεν ειμαι πάντως μάντης....

    Και με ειλικρινεια σου δηλώνω ότι δεν γνωρίζω τι θα γίνει... (εννοώ τι θα ψηφίσουν, αν ψηφισουν οι Ελληνες)
    Μηπως ξέρεις εσυ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος6/18/2011 9:13 μ.μ.

    μα ακριβως αυτο λεω και εγω Θανο.οτι ενα 40% ακομα ψηφιζει τα 2 μεγαλα κομματα.οποτε ο διχασμος εχει αναλογια 60 με 40.αυτο δεν ειναι διχασμος εθνικος?
    δεν μπορω να καταλαβω που διαφωνεις?
    στην προηγουμενη σου αναρτηση ειπες οτι αυτο που βιωνουμε τωρα ειναι "διχασμός φαινομενικός των προδοτων πολιτικών... Κι οχι των Ελλήνων..."
    μολις καταληξαμε οτι ειναι των Ελληνων σε αναλογια 60 - 40.
    μηπως δεν πιανω εγω κατι σωστα??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Οπότε φιλε μου απομένει να δουμε αν υπάρχει πραγματικά αυτο το 40%....

    Θα το μαθουμε πιστευω λιαν συντομως....

    Από ότι φαινεται εχουμε μεσα από την συζητηση μας δυο παραδοχές...

    Η μια ειναι ότι εσυ μάλλον πειστηκες ότι οι προηγούμενοι διχασμοι των Ελλήνων ηταν μαλλον λαικοί.... κι οχι μονο των κυβερνώντων...

    Κι εγω θεωρω ότι πιθανως και στην σημερινη περίπτωση εχουμε ακόμα εναν λαικο διχασμό...

    Απομενει πλεον η επιβεβαιώση....

    Σε ευχαριστω για τον γονιμο διάλογο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή