Header Ads

Άρθρο ΣΟΚ από μπλόγκερ κατά του Μανώλη Γλέζου.. "Άκου παππού Μανώλη"…


Γλέζος προς ΧΑ: «Τώρα που φεύγουν μετανάστες οι Έλληνες, θα ειδοποιήσετε τους ομοϊδεάτες σας να τους τσακίσουν;

Aίσθηση προκάλεσε το ερώτημα που απηύθυνε ο Μανώλης Γλέζος προς τους βουλευτές της Χρυσής Αυγής κατά τη διάρκεια της ομιλίας του στη Βουλή.  Με αφορμή τη μετανάστευση των Ελλήνων λόγω της κρίσης, ο κ. Γλέζος ρώτησε: «Θα ήθελα να ξέρω τι θα κάνετε. Θα στείλετε εντολή στους ομοϊδεάτες σας στις άλλες χώρες  να τσακίσουν τους Έλληνες»;

Χαιρετώντας τον σφαγέα των Ελλήνων Βορειοηπειρωτών,Ενβερ Χότζα
Λοιπόν παππού Μανώλη, σέβομαι τα χρόνια και την ιστορία σου, (όχι την κομμουνιστική, αλλά κυρίως το ότι ήσουν και είσαι ακόμα μάχιμος) …αλλά μιας και καταπιάνεσαι σε αυτήν την ηλικία ακόμα  με τα κοινά, θα μου επιτρέψεις να σου πω δυό πραγματάκια, που η ιδεολογική σου περίπτωση δεν σε αφήνει να τα δεις.
Να σου πω λοιπόν, πως οι Ελληνες, (μιας και κατάφεραν να τους ξαναστείλουν μετανάστες ύστερα από 50 χρόνια),…όπως δεν ήταν πριν δεν θα είναι και τώρα!
Τι θα είναι ή δεν θα είναι;;Τι θα κάνουν ή δεν θα κάνουν; Πολλά…
Πρώτα πρώτα,δεν θα είναι παράνομοι στις χώρες φιλοξενείας τους!!
Δεν θα πληρώσουν κανέναν λαθρέμπορο για να εισβάλουν στην  χώρα!
(Γιατί αυτό που συμβαίνει στην δική μας, εισβολή είναι και το ξέρεις, έτσι δεν είναι;;)
Όπου κι αν πάνε, θα πάνε σε όλα τους νομότυποι, με υγειονομικές εξετάσεις και όλα θα γίνουν μέσω των πρεσβειών τους!
Θα σεβαστούν το κράτος που θα ζουν,θα σεβαστούν τους νόμους και τους κανόνες του (γιατί έξω καλά τα πάμε, μέσα είχαμε το πρόβλημα) και το όποιο κράτος θα έχει την τύχη να έχει Ελληνες ως μετανάστες, θα ξέρει με ποιούς έχει να κάνει!
Θα δουλέψουν και θα γίνουν όπως είναι μέχρι σήμερα οι μετανάστες μας, υπόδειγμα πολίτου και υγιούς κυττάρου της εκάστοτε κοινωνίας!

Εγκληματίες να σφάζουν στον δρόμο ΕΝ ΨΥΧΡΩ για μια κάμερα ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ!!!!!!
Δεν θα πάρουν -όντας παράνομοι στην χώρα- τα πλακάτ για να ΑΠΑΙΤΗΣΟΥΝ από το κράτος, χώρο λατρείας του Θεού τους, πληρωμένο από τους γηγενείς πολίτες του!
Δεν θα απαιτήσουν με πορείες, να κλείσουν γραφεία εκλεγμένου κόμματος της χώρας!

ΑΛΗΘΕΙΑ…ΠΟΙΟΙ ΤΟΥΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΑ ΓΡΑΜΜΕΝΑ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ..ΠΛΑΚΑΤ;;;;
Δεν θα μαζεύονται στις πλατείες και στα σοκάκια, αποτελώντας κίνδυνο για τους ντόπιους ..
Δεν θα ζητήσουν να εφαρμόζονται, οι δικοί τους θρησκευτικοί και μη κανόνες σε συγκεκριμένες περιοχές.. γιατί θα ξέρουν ότι εκεί που ζούν,είναι πατρίδα άλλων κι οφείλουν να σέβονται τα ήθη, την θρησκεία και τις συνήθειες της χώρας!!
Και μπορώ να σου αραδιάσω πολλά  »ΔΕΝ»  ακομα!
Το κυριότερο και πιο σοβαρό όλων ξέρεις ποιο είναι;
Ότι δεν θα τους »μαζεύουν» κάτι προδοτικά μια ζωή, αποκόμματα σαν τα δικά σας της αριστεράς, για να τους ξεσηκώνουν εναντίον του κράτους που έχουν καταλάβει, όπως έχετε κάνει  εσείς με αυτούς τους παρείσακτους.
Γιατί παρείσακτοι είναι!
Ούτε νόμιμα μπήκαν στην χώρα μας,ούτε την σέβονται!
Κατάλαβες παππού Μανώλη;;

Γι’αυτό δεν θα χρειαστεί να  τσακίσει κανείς τους Έλληνες μετανάστες!Κι αν τύχουν τέτοιας αντιμετώπισης, θα είναι πέρα για πέρα άδικο και εντελώς παράλογο!
Και για να κλείσω, να πω πως δεν ήμουν, ούτε  είμαι υπέρ του φαινομένου της βιαιοπραγίας ενός μετανάστη.

Δεν είναι αυτή η λύση, αντιθέτως θα φέρει πολλά προβλήματα.
Η λύση είναι πρώτα πρώτα, να έχει μια χώρα κυβερνώντες ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ, που αγαπούν και διαφυλάττουν τα δίκαια της χώρας  και τους πολίτες της.
Κι από αυτό πάσχουμε από την εποχή του Μεταξά…
Επειτα,η αποτελεσματική φύλαξη των συνόρων μας και μετά η ΑΜΕΣΟΤΑΤΗ απέλασή τους.
Κι επειδή κάθε έγκλημα,έχει και τον θύτη του κι επειδή οι θύτες εδώ είναι πολλοί, η τιμωρία σε αυτήν την ύβρι,όταν η Νέμεσις θα πάρει επιτέλους τον λόγο,θα έπρεπε να είναι ο εξοστρακισμός (στην καλλίτερη περίπτωση) όλης την αριστερής πτέρυγας της βουλής στην Σιβηρία…(ξέρετε εσείς από Σιβηρία,έτσι δεν είναι παππού; ) ,συν όλους όσους από Πασοκ και ΝΔ κυβέρνησαν την τελευταία 20ετία.
Διότι ΑΥΤΟΙ,  είναι οι  αυτουργοί του εγκλήματος που λέγεται »λαθρομετανάστευση» στην Ελλάδα!
Και λέω «αυτουργοί», διότι εκτελούσαν κι εκτελούν εντολές, μιας και βρίσκονται σε εντεταλμένη υπηρεσία, που το όνομα αυτής είναι …»ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ»…  κι όποιος ΑΚΟΜΑ δεν το βλέπει, ας δηλώσει ΑΜΕΑ (άτομο με έλλειψη αντίληψης) να ξέρουμε με ποιόν έχουμε να κάνουμε!

Κατάλαβες παππού;; Κατάλαβα να λές…

Σε φιλώ σταυρωτά….Μαρία.


http://www.filonoi.gr/t-akou-pappou-manwlh

79 σχόλια:

  1. Ανώνυμος7/16/2012 5:21 μ.μ.

    ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΗΘΙΚΟ ΝΑ ΜΙΛΑΕΙ Ο "ΜΟΡΜΟΛΙΚΙΟΣ" ΟΡΦΑΝΟΣ ΤΟΥ MARX ΠΟΥ ΔΕ ΘΕΛΕΙ TO ΑΓΑΛΜΑ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ..ΔΙΟΤΙ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕ ΤΗΝ "ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ" ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΥΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ ΤΟΥ "ΔΗΜΟΚΡΑΤΗ" ΣΦΑΓΕΑ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΜΒΕΡ ΧΟΤΖΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΗΣ ΠΟΛΥ ΣΥΝΙΣΤΩΣΕΣ ΤΟΥ ΣΥΡΡΙΖΑ..ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΓΕΡΟ ΜΑΝΟΛΗ ΔΕΝ ΣΕ ΦΙΛΟ ΣΤΑΥΡΩΤΑ..ΣΕ ΦΤΥΝΩ "ΚΑΝΟΝΟΚΑ"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος7/16/2012 5:23 μ.μ.

    Αυτός δεν κατάλαβε στα νιάτα του,στα γεράματα θα καταλάβει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος7/16/2012 5:25 μ.μ.

    Οι Ελληνες ησαν και πιθανον να ειναι ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ. Οχι ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ.Μετωκησαν ή θα μετοικησουν με ταυτοτητα ή/και διαβατηριο.Με καποιο μεσον μεταφορας. Δεν θα παραβιασουν συνορα και αυτη ειναι η τοσο απλη διαφορα των δυο, ως ανω, με κεφαλαια λεξεων. Δυστυχως υπαρχουν στην Ελλαδα (Οχι υποχρεωτικα στο φρονημα Ελληνες),που δεν δεχονται αυτη τη διαφορα.Εστω και αν απτεται ετυμολογιας και μονον.Φανερον οτι ειμαι ρατσιστης,ε?Ναι το προτιμω απο το να ειμαι φαρισαιος,οπως ο κυρ-Μανωλης,ο Τριανταφυλλοπουλος and many,many others,που ελεγε και το τραγουδι του '70...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος7/16/2012 5:30 μ.μ.

    Ρούφα τον κωλόγερε,πάρτα προδότη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος7/27/2015 9:45 μ.μ.

      ΔΕΝ ΘΑ ΣΥΓΧΩΡΗΣΕΤΕ ΠΟΤΕ ΜΠΑΣΤΑΡΔΑΚΙΑ ΤΟΥ ΧΙΤΛΕΡ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΟ ΛΑΒΑΡΟ ΣΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΚΡΟΠΟΛΗ

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος7/28/2015 11:06 π.μ.

      ο Σουπερμαν την κατεβασε-μονο αυτος θα μπορουσε εκει που ηταν
      υ.γ. κοψε τους αλβανικους μπαφους

      Διαγραφή
  5. Ανώνυμος7/16/2012 5:34 μ.μ.

    ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΕ ΓΕΡΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ,ΑΝΘΕΛΛΗΝΑ ΝΑ ΒΑΖΕΙΣ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΤΣΟΥΒΑΛΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΟΥΝ ΝΟΜΙΜΑ ΣΕ ΧΩΡΕΣ ΤΗΣ Ε.Ε Η ΑΛΛΟΥ ΜΕ ΤΑΥΤΑ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΠΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙΣ;;;;;;ΟΥ ΝΑ ΧΑΘΕΙΣ !!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος7/22/2015 3:19 π.μ.

      Εύγε ! Μου άρεσε αυτή η απάντηση .

      Διαγραφή
  6. Ανώνυμος7/16/2012 6:50 μ.μ.

    ΕΝΑ ΣΙΧΑΜΕΡΟ ΓΕΡΟΝΤΙΟ Ο ΓΛΕΖΟΣ. ΠΕΡΑ ΓΙΑ ΠΕΡΑ ΑΝΘΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ. ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΕ ΓΛΕΖΕ ΕΣΥ Ο ΠΑΡΑΝΟΙΚΟΣ ΑΡΙΣΤΕΡΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΛΑΘΡΟ ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΤΟ 2012. ΕΙΣΑΙ ΕΝΑΣ ΚΟΙΝΟΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΕΣΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΥΣΤΕΡΗΜΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΓΑΥΓΙΖΕΙΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΜΑΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΩΛΟΧΑΝΕΙΟ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος7/16/2012 7:02 μ.μ.

    Άριστο κείμενο, εύγε στην Μαρία !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος7/16/2012 7:29 μ.μ.

    Ακου παππου μανωλη τι λεει το κοριτσι.
    Εχω συγγενεις Αμερικη που πηγαν και εμειναν εκει. Νομιμα. Ellis Island παππου αν αυτο σου λεει.
    Οι πρωτοι δεν αξιωθηκαν να ξαναγυρισουν, το μπορεσαν τα παιδια τους. Δουλεψαν παππου νυχτα μερα. Με τους Αμερικανους να τους λενε αραπηδες επειδη ηταν σκουροι. Ελληνες, Τουρκοι, Κουρδοι μια απο τα ιδια για αυτους. "Λευκη εθεαθη με Ελληνα" τιτλος εφημεριδας του τοτε.
    Αλλα παππου πηγαν νομιμα και δουλεψαν τιμια και εκαναν πολλα. Οσα εσυ και οι λοιποι ανεπαγγελτοι του κυνοβουλιου δεν θα κανατε σε 10 ζωες.
    Για τη σημαια που κατεβασες (?) εξαργυρωνεις μια ζωη. Αυτοι εδωσαν τη ζωη τους για να μεγαλωσουν Ελληνες εκει και να ταισουν Ελληνες εδω.
    Οι πολιτικοι της ξεφτιλισμενης μεταπολιτευσης δεν ειστε ουτε τριχα στους ορχεις τους.
    Για αυτο και βγαλτε το σκασμο για τους Ελληνες μεταναστες και εσυ παππου και τα αλλα σταλινικα απολειφαδια του ΚΚΕξωτερικου. Και new age εκδοσεις σας το ιδιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος7/16/2012 7:32 μ.μ.

    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ,ΑΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΜΕ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος7/16/2012 7:33 μ.μ.

    Τ'ΑΚΟΥΣΕΣ ΣΚΑΤΟΓΕΡΕ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Συνταξιούχος7/16/2012 8:40 μ.μ.

    Σύντροφε αρκετά σε τίμησε η Ελληνική Πολιτεία ,είναι καιρός πλέον να περάσεις την υπολοιπη ζωή σου σε κάποιο γηροκομείο ,όχι βέβαια με έξοδα του ελληνικού λαού , αλλά με τα λεφτά που θα φέρει από την Νότιο Αμερική η συντρόφισσα Δούρου.

    Αρκετά με την αριστερά προπαγάντα , έκανες μια ηρωική πράξη, σου την αναγνώρισε η Πολιτεία και σου έδωσε μετάλιο εξαίρετης πράξης εθνικής , το ίδιο και ο Δήμος Αθηναίων , αλλά μη το παρατραβάς....

    Ο πατέρας μου , ο αδελφός της μητέρας , πολέμησαν στην Αλβανία , συνελήφθησαν από τους τους Γερμανούς ο πρώτος και ο δεύτερος από Βούλγαρους στο Αμύνταιο και εκτελέστησαν την αντίστασή τους στις δυνάμεις Κατοχής . Η Ελληνική Πολιτεία εκτός από ένα παράσημο μετά θάνατο στην μητέρα τίποτα άλλο δεν έπραξε και έξάλλου τίποτα άλλο δεν ζητήσαμε . Οι παραπάνω ήρωες έκαναν το καθήκον τους στην πατρίδα .

    Εσύ γέρο τι άλλο θέλεις , αρκετά , ξεκουμπίσου ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος7/18/2015 9:12 μ.μ.

      ai ssixtir fasistomoutra,,, vgalate olh thn kakia ston k. Glezo xamena kormia...

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος7/20/2015 2:33 μ.μ.

      ΣΙΓΑ ΤΟΝ ΠΟΥΣΤΗ ...

      Διαγραφή
  12. Ανώνυμος7/16/2012 8:55 μ.μ.

    Ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ στην Μαρία!
    Επιτέλους κάποιος του μίλησε όπως του άξιζε: σαν ανθέλληνα, προδότη!

    Δυστυχώς όμως δεν είναι μόνο αυτός!
    Σε μια Ελλάδα που δεν περισσεύει ούτε ένας, οι ομοϊδεάτες του όλο και αυξάνονται!
    (ΣΥΡΙΖΑ).

    Και τελικά εκεί είναι το πρόβλημα!
    Η Ελλάδα αρχίζει και ξεμένει από Έλληνες....

    Τώρα βλέπω ότι δεν μας φταίνε Τούρκοι, Αμερικάνοι, Σκοπιανοί, Γερμανοί ξένα σκοτεινά συμφέροντα κλπ.
    Όχι πως είναι αθώοι αυτοί!
    Κακόχρονο να'χουν όσοι μας πειράζουν!

    Μου φταίνε κατά κύριο λόγο αυτοί οι ανθέλληνες αναρχοκομμουνιστές!
    Μετά τον Β' παγκόσμιο το μόνο που κάνουμε είναι να προσπαθούμε να τους κάνουμε να δημιουργούν τα λιγότερα προβλήματα!
    Και αυτοί να τραβούν μόνο προς τα πίσω!....

    Δεν ξέρω αν έχω άδικο σε αυτό που θα πω....
    Ίσως να είμαι πολύ θυμωμένος...

    Αλλά τι να την κάνω εγώ την εμφύλια αγάπη αν ...κυματίζει τούρκικη σημαία στην Ακρόπολη;...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος7/16/2012 9:06 μ.μ.

    Με τούτους τους γραπτούς ασπασμούς σου, όπως ασκείς κριτική,θα σου ασκηθεί.δε πρόκειται να ασχοληθώ καν με το "παππού",είναι απλά αχαρακτήριστος ο τρόπος σου και δε με ενδιαφέρει μια αν είναι κομμουνιστής,σοσιαλιστής ή συντηρητικός.Δε θα το σχολιάσω παρά&το οτι τα όσα γράφεις με θίγουν,σαν μέλος της γενιάς που αποφάσισες να εκφράσεις.Προφανώς έχεις άσχημα βιώματα,αν&δηλώνεις ενάντια στο φαινόμενο της βιαιοπραγίας,το"γράμμα"σου ξεχειλίζει οργή,στα όρια του μίσους,χωρις να μπορώ να καταλάβω αν έχεις κάνει το ένα βήμα πέρα απο το όριο ή όχι. Ξέρεις τι δε σου επιτρέπει η οργή σου να κάνεις?να σκεφτείς,να δεις,να ακούσεις. είσαι ΑΜΕΑ εσύ η ίδια,γιατί δεν είσαι σε θέση να δεις αυτό που γίνεται&που θα γίνει στο μέλλον. ο κ.Γλέζος δεν ξέρω αν είχε συγκεκριμένες περιπτώσεις κατά νου,αλλά σε πληροφορώ πως είναι πραγματικότητα. οι Έλληνες είναι ήδη μετανάστες σε χώρες της Ευρώπης όχι με τις καλύτερες των συνθηκών.Το οτι είχαν την "τύχη" να γεννηθούν σε μια χώρα που είναι επίσης στην ΕΕ&κατα συνέπεια&κατόπιν των πολιτικών εξελίξεων του προηγούμενου αιώνα,μπορούν νόμιμα(ακόμα)να μετακινούνται δε σημαίνει οτι θα είναι πάντα έτσι.Νόμιμοι&με χαρτιά λοιπόν ψάχνουν δουλειά&ελπίδα σε χώρες όπως η Γερμανία, η Δανία,η Ολλανδία, το Ηνωμένο Βασίλειο.. αν έχεις κανέναν γνωστό,συγγενή ή φίλο στη Γερμανία,ρώτα τον πχ, που τη βγάζουν τα ελληνόπουλα στο Μόναχο?σε πληροφορώ οτι ήδη κάποιοι απο αυτούς που ξεκίνησαν ψάχνοντας το μέλλον τους εκεί, μιας&δε βρίσκουν δουλειά,κοιμούνται ΣΤΑ ΠΑΓΚΑΚΙΑ.Νόμιμοι.Με χαρτιά.Πιστεύεις οτι αν συνεχιστεί&αν επιδεινωθεί η κατάσταση εντος&εκτος συνόρων, πέρα απο τύχη,πείσμα&θέληση,θα υπάρξει κάτι άλλο που θα τους βοηθήσει να ζήσουν? τι θα φάνε? τα χαρτιά τους μήπως?αντιλαμβάνεσαι οτι το "νόμιμο" είναι μια τυπική λεπτομέρεια που ευκολότατα αλλάζει?Αν καταφέρουν&συνεχίσουν το έργο τους,αυτοί που έχουν διοριστεί ως επίσημοι ρουφιάνοι&προδότες,με σκοπό να μας εξοντώσουν,πιστεύεις οτι θα μπορεί για πολύ ακόμα ο Έλληνας να βγαίνει νόμιμα έξω?Ήδη ο άθλιος Βρετανός πρότεινε να κλείσουν τα σύνορα στα αδέρφια μας.Θα υπάρξουν&υπάρχουν ήδη πολλοί που το ασπάζονται.πως θα πάει τότε μετανάστης?κλασσικά,όπως προ 40ετίας, τουρίστας&μην τον είδατε?Πως θα επιβιώσει? Να γυρίσει πίσω&να κρεμαστεί με τις αγγελίες δίπλα του?τα εχουμε δει αυτά,ο σκοπός είναι να μην τα ξαναδούμε.Η μετανάστευση είναι πρακτική που χρησιμοποιεί το είδος μας σε συνθήκες διαβίωσης σαν αυτές που έρχονται(σε όσες περιπτώσεις δεν έχουν ήδη έρθει)Μπορείς επίσης,πριν ανοίξεις το στόμα σου για να εξαπολύσεις πατριωτικές ανυπόστατες αερολογίες,να ρίξεις καμιά ματιά σε καμιά διεθνή συνθήκη που ρυθμίζει αυτά τα θέματα.Δε θα διαφωνήσω μαζί σου στο πως ξεκίνησε το μεταναστευτικό&τις διαστάσεις που παίρνει στη χώρα μας,αλλά να σου πω οτι όπως στο παρελθόν, έτσι&στο μέλλον&ο Έλληνας μετανάστης&ο Γερμανός&ο Ιταλός&ο Ιρλανδός&όλοι τους&έκλεψαν&εξαπάτησαν&σκότωσαν προκειμένου να επιβιώσουν.Το ίδιο θα κάνουν&στο μέλλον.Εντός&εκτός συνόρων γιατί είναι στη φύση του ανθρώπου η επιβίωση,όχι του μετανάστη,απλά για τον μετανάστη οι συνθήκες είναι πιο ζόρικες.Στο λέω όντας η ίδια μετανάστρια.Κατά πόσο διαφέρει ο Έλληνας απτον Αφγανό αγαπητό μου,θα το δεις στο μελλον,με πόση ευκολία θα εξομοιωθούν,ακόμα&αν ο ένας είχε διαφορετικό πολιτισμικό επίπεδο.Απο τύχη ή όχι.Κ Γιατί έφυγε παρακαλώ ο Σενεγαλέζος απο τη χώρα του?μήπως γιατί οι δικές μας γαμημένες Ενώσεις έχουν καταφέρει να διατηρήσουν υπόδουλα τα κράτη παρά την τύποις μόνο κατάργηση της δουλείας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος7/25/2015 2:25 π.μ.

      Συμφωνώ απόλυτα μαζί σας!!!
      Πρέπει να έχουμε όρια σε ότι λέμε ή γράφουμε και να πνίγουμε το μίσος μας για συνανθρώπους μας, όταν μάλιστα δεν γνωρίζουμε καν τη νεώτερη Ιστορία μας...
      Λίγος σεβασμός, όχι μόνο για την πράξη του (να αντικαταστήσει δηλαδή τον αγκυλωτό σταυρό της Γερμανικής κατοχής με την Ελληνική σημαία), αλλά ΚΑΙ για την ηλικία ενός ανθρώπου, που σκοπό ζωής έκανε το να εξετασθεί το χρέος της χώρας μας κατά πόσο είναι δίκαιο και λογικό, δεν βλάπτει.
      Ιωάννα

      Διαγραφή
  14. Ανώνυμος7/16/2012 9:21 μ.μ.

    Να συμπληρώσω επίσης πως ο κ.Γλέζος,όπως και η κ.Κανέλη,ο κ.Κασιδιάρης,ο κ.Μιχαλολιάκος και οποιοσδήποτε άλλος κύριος εκεί μέσα που θέλει να κάνει επανάσταση και να ανατρέψει το ως τώρα σκηνικό,καλό θα ήταν αντί να κάνει ερωτήσεις στη Βουλή στους απέναντι του,καλό θα ήταν να κατεβάσει και κανένα σχέδιο νόμου με το εκάστοτε κόμμα, φτάνει πια με τη στάχτη και τις ερωτήσεις,ΕΡΓΑ ΚΥΡΙΟΙ,ΕΡΓΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος7/16/2012 9:30 μ.μ.

    Εύγε φίλε...πολύ καλό....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος7/16/2012 9:50 μ.μ.

    Η Μαρία είπε την αλήθεια για ένα προδότη που συνεχώς βλάπτει την χώρα με την συμπεριφορά του!
    Και το θέμα ξεκίνησε από αυτόν τον γέρο.
    Για αυτόν, εσύ με το μεγάλο κείμενο έχεις να πεις τίποτα;
    Γιατί μάλλον εσύ είσαι ΑΜΕΑ αφού είσαι εντελώς εκτός θέματος!
    Και αν οι Έλληνες είναι μετανάστες πάλι, φταίνε κάτι φωνές σαν τη δική σου που όταν έπρεπε να κοιτάξουμε το μέλλον μας, το μόνο σας πρόβλημα ήταν πως να μειώνεται οτιδήποτε Ελληνικό και να ασχολείστε μαζί με τον ..... "κ. Γλέζο" με τον Χότζα και τα προβλήματα του Άραφατ
    Σου λέω ότι τέτοιας ποιότητας πολίτη δεν θα βρεις πουθενά αλλού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος7/16/2012 10:27 μ.μ.

    οτι να ναι ειναι αυτος ο ανθρπωος....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος7/16/2012 11:07 μ.μ.

    Οι αριστεροί δεν μπορούν να καταλάβουν με τιποτα οτι οι εθνικιστές κάποιας άλλης χώρας μπορεί να είναι εχθροί μας.
    Νομίζουν οτι είμαστε όπως οι κομμουνιστές δλδ φίλοι με τον εχθρό.

    Πάνος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος7/16/2012 11:55 μ.μ.

    ΜΠΡΑΒΟ ΜΑΡΙΑ!
    ΑΡΚΕΤΑ ΠΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος7/17/2012 12:55 π.μ.

    να μας πει ο γλεζος γιατι αφησε το ρετιρε στην τενεδου στην κυψελη που ηταν διπλα απο τουσ φιλους του τους μεταναστες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμος7/17/2012 8:47 π.μ.

    giati den leei pia einai h alitheis me tin shmaia???pou epsaxne gia tsigara kai tin vrike tuxaia kia kapoioi prodotes koumounistes ton kanane hrwa????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος7/17/2012 9:08 π.μ.

    σιγα το συμβολο των αγωνων απο γεροντικη ανια πασχει ο γερος.κοινοσ εισ την καθομηλουμενην Μαλακυνση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ανώνυμος7/17/2012 10:18 π.μ.

    Έχω κουραστεί να προσπαθούμε να αποδείξουμε σε αριστερούς αυτονόητα πράγματα. Και εκείνοι να είναι στην καρακοσμάρα τους! Όποιου δεν του αρέσει ας πάει στη Ρωσία ή στα τσακίδια! Να πάρει τις κωλοιδεές του και την γαμημένη ιδεολογία του και ΑΝΤΕ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ επιτέλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανώνυμος7/17/2012 9:56 μ.μ.

    φιλοι μου μια αφελη ερωτηση για τον κυριο αντιστασιακο. Η σημαια που κατεβασαν και εσκισαν και κατεστρεψαν βρεθηκε ποτε? νομιζω οτι η πραξη εγινε γνωστη μετα την απελευθερωση , χωρις το αντικειμενο της πραξεως και χωρις εκτελεσεις ( διαβολε τη σημαια τους μαγαρισαμε, εδω σκοτωνανε δεκαδες για ασημαντες αιτιες) πως να το πιστεψω. Αι σιχτιρ κοπριτη αντιστασιακε της συμφορας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος7/21/2015 12:11 π.μ.

      Σαν συνέχεια, θα ήθελα επίσης να ρωτησω κάθε ενδιαφερόμενο να απαντήσει: ο...παππούς, λοιπον, κατέβασε τη γερμανική σημαία απο την Ακρόπολη, έτσι;;; ετσι. Τι ωρα ας πούμε; βράδυ.Ωραία. Εγώ όμως, όπως και κάθε άλλος που έχει παει φαντάρος, ξέρει οτι η εκάστοτε σημαία, ανεβαίνει το πρωί και κατεβαίνει με τη δύση του ήλιου.Αρα;;;; μπορω να εχω μια απάντηση;;;;;;

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος7/25/2015 2:20 π.μ.

      Εν καιρώ πολέμου και κατοχής μιας χώρας αγαπητέ ή αγαπητή μου η σημαία του κατακτητή ούτε ανεβαίνει ούτε κατεβαίνει! Σε βρίσκω ανενημέρωτο...
      Ιωάννα

      Διαγραφή
  25. Ανώνυμος7/18/2012 2:04 π.μ.

    ΑΝΤΙ ΝΑ ΠΕΙ, ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΦΥΓΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΑΣΣΙΝΑ ΑΛΟΓΑ. ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ. ΟΣΟΙ ΜΕΤΑΝΙΩΣΑΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΨΗΦΙΣΑΝ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ ΠΛΕΟΝ, ΓΙΑΤΙ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙΡΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ανώνυμος7/18/2012 4:36 μ.μ.

    Παραέγινε το κακό με τους αριστερούς σ΄αυτή τη Χώρα. Εδώ είναι Ελλάδα σ' όποιον δεν του αρέσει ας πάει να ζήσει αλλού. Σίγουρα έχουμε καταντήσει με τις πολιτικές μας τα τόσα χρόνια, με τις κλεψιές και την αναξιοκρατεία που επικρατεί, σ' ένα απέραντο κωλοχανείο. Να μπούνε όλοι οι κλέφτες πολιτικοί στη φυλακή. Όλοι όσοι ζημίωσαν τον τόπο να πληρώσουν. Παραδειγματικά, για να μην διανοηθεί κανείς πια να το κάνει ξανά. Να πληρώσουν όμως και οι αριστεροί για την προδοσία τους στο θέμα της Μακεδονίας και στα τόσα άλλα.
    Μια πράξη είναι άδικη όχι μόνο όταν τελείται με ενέργεια αρά και με παράλειψη. Οι αριστεροί μόνο με παραλείψεις ενεργούν όλα αυτά τα χρόνια. Ωραία τα λένε. Ωραία η Ουτοπία που θέλουν να πετύχουν για τον κόσμο. Μαζί τους είμαι.....Να μας πουν όμως και τον τρόπο και όχι πάντα από τη θέση της αντιπολίτευσης να κάνουν κριτικές και να προτείνουν αερολογίες. Πράγματα ανέφικτα. Η κριτική είναι πάντα επιθυμητή, αλλά να είναι ρεαλιστική και συγκεκριμένη. Δεν έχω κανένα πρόβλημα με τους μετανάστες. Δεν μπορεί όμως στη Χώρα μου, εκεί που γεννήθηκα , μεγάλωσα, υπηρέτησα και πληρώνω τόσα και τόσα γι ΄αυτή, να έρχετε οποιοσδήποτε ξένος μαύρος ή άσπρος, κοντός ή ψηλός,Ασιάτης ή Αμρικάνος, πλούσιος ή φτωχός καινα έχει περισσότερα δικαιώματα από εμένα. Δεν είναι δίκαιο και δεν θα το επιτρέψω ποτέ. Και εδώ είναι που ξεφεύγουν οι αριστεροί. Δεν ζητούν ίσοι μεταχείριση για τους μετανάστες αλλά καλύτεροι απ ότι για τους Έλληνες. Οι μετανάστες αν δεν τους αρέσει κατι στην Ελλάδα θα σηκωθούν και θα φύγουν, δεν θα μείνουν εδώ μαζί μας να παλέψουν γι΄αυτή την Χώρα. Δεν τους ενδιαφέρει, όπως δεν θα μ΄ενδιέφερε κι εμένα ίσως αν ζούσα σαν μετανάστης κάπου αλλού. Πώς μπορούμε λοιπόν να έχουμε ίσα δικαιώματα όταν δεν έχουμε και ίσες υποχρεώσεις. Οπότε κύριε Γλέζο σέβομαι τα χρόνια, αλλά μην στεναχωριέσαι για τους Έλληνες μετανάστες. Θα δουλέψουν, θα σεβαστούν τους νόμους, τα ήθη και τα έθιμα της Χώρας που βρίσκονται και όλα θα πάνε καλά. Εσύ κοίταξε να σεβαστείς τους συμπολίτες σου που μάχονται για ισότητα πλέον με τους μετανάστες στην ίδια τους τη Χώρα.
    Δεν είμαι αριστερός. Δεν είμαι δεξιός. Δεν ανήκω πουθενά. Είμαι ελεύθερος από δόγματα και ιδεολογίες. Προσπαθώ να βαδίζω με την ηθική. Θα γίνω όμως των άκρων, όποιο άκρο κι αν χρειαστεί για να υπάρξει αξιοκρατεία και δικαιοσύνη σ΄αυτό τον τόπο. Ιδάνικά που έχουν χαθεί εδώ και χρόνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανώνυμος7/18/2012 6:24 μ.μ.

    Μπράβω ρε Μαριώ όποια κι αν είσαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Είναι εντυπωσιακό πόσο διεστραμμένοι είναι οι αριστερίζοντες σ' αυτόν τον τόπο, αλλά και γενικότερα, άν σκεφθή κανείς την ρήση του εβραίου κακούργου Λένιν ότι επί 100 μπολσεβίκων οι 60 είναι ηλίθιοι, οι 39 εγκληματίες του Κοινού Ποινικού Δικαίου και ΕΝΑΣ συνειδητός κουμμουνιστής. Πάντως, λέτε η κακοφορμισμένη περίπτωση του Γλέτσου να ήνε εκείνη του συνειδητού κουμμούνα; Ή του συνειδητού κουρκούτα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Η κυρια με το μεγαλο κειμενο,μπορει να μας πει,εκει που ειναι μεταναστρια,ποσους εξαπατησε,εκλεψε και σκοτωσε για να επιβιωσει;
    Δεν ντρεπεσαι να εξισωνεις ατομα,που δεν δινουν καμια αξια στην ανθρωπινη υποσταση και το αποδεικνυουν καθημερινα τα εγκληματα που κανουν στην χωρα μας,με τους Ελληνες μεταναστες;
    Θα κλεψει ο Ελληνας;; Ενταξει θα δεχτω οτι θα κλεψει!
    Αλλα ποιος Ελληνας ρε, θα σφαξει στην μεση του δρομου,πατερα που ειναι καθ'οδον για να υποδεχτει το νεο μελος στην οικογενεια του,για μια καμερα;;;
    Ποιος Ελληνας,θα εισβαλει σε σπιτι 80χρονης γιαγιας κι αφου θα την βιασει,θα την βασανισει και θα την σκοτωσει κι ολα αυτα για να κλεψει τα 100 και 200€ της συνταξης της;;
    Αει στα τσακιδια πια,με τον ψευτοανθρωπισμο σας και τον ψευτοαλτρουϊσμο σας επιτελους,που τολματε να εξισωνετε τον Ελληνα,με αυτα τα Ισλαμικα αποβρασματα!!!!
    Θελω την χωρα μου πισω,την θελω Ελληνικη κι αν αυτο με κανει φασιστρια και ρατσιστρια για εσας,ειναι τιμη μου,να αποκαλουμαι ετσι απο δηθεν ανθρωπιστες σαν εσας!!!
    Γιατι δηθεν ειστε!
    Δεκαρα τσακιστη δεν δινεται για ολους αυτους που γυρνανε πεινασμενοι και που δεν εχουν μοιρα στον κοσμο,γιατι ΕΝΑΝ ΣΑΣ δεν εχω δει,να προσφερει κατι σε αυτους.Μονο στα λογια ειστε και στα ιντερνετικα σχολια,για αγαπη των λαων και ισοτητα,αλλα το σπιτι σας και την περιουσια σας,την εχετε για παρτη σας και μονο.
    Δεν ειδα να την μοιραστει κανεις σας,μαζι τους!!
    Αμα τους γουσταρετε τοσο,παρτε τους στα σπιτια σας,βγαλτε φωτογραφια απο το δωματιο που παραχωρησατε στον Αφγανο μαχαιροβγαλτη,τα ρουχα που του δωσατε,το φαγητο που μοιραστηκατε και ανεβαστε το στο ιντερνετ,να δουμε τον ανθρωπισμο σας με αποδειξεις!
    Μεχρι τοτε ΜΟΚΟ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ανώνυμος7/19/2012 3:23 π.μ.

    Ο 92ΧΡΟΝΟΣ ΠΟΖΕΡ-"ΗΡΩΑΣ" ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΙΠΕ ΠΩΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΑΠΕΙΡΑΝΘΟΥ, ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΕΡΑΘΟΥ ΟΠΩΣ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΕΙ Ο ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΧΤΙΣΤΗΚΕ ΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΤΟΥ ΚΑΝΑΔΑ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΑΝ 16ΩΡΑ, ΤΑ "ΚΑΛΟΠΑΙΔΑ" ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΜΟΥΤΖΟΥΡΩΣΑΝ ΤΟΥΣ ΤΟΙΧΟΥΣ ΑΠΑΙΤΩΝΤΑΣ 38 ΚΡΕΜΑΛΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΙΣΑΡΙΘΜΟΥΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΥΣ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ ΤΟΥ ΜΑΪΟΥ! ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΗΚΕ ΣΤΟΝ ΚΟΠΟ ΝΑ ΣΒΥΣΕΙ ΤΙΣ ΑΘΛΙΟΤΗΤΕΣ ¨Η ΕΣΤΩ ΝΑ... ΚΑΝΕΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΦΟΥ ΗΔΗ ΤΟΝ ΙΟΥΝΙΟ ΟΙ ΨΗΦΟΙ ΓΙΝΑΝ 44.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ανώνυμος7/19/2012 5:04 μ.μ.

    Ρε γατάκια που το παίζεται κ Άρειοι να φτάσετε στην ηλικία του μετά απο τόσους ηρωικούς αγώνες ,φυλακίσεις που 'χει κάνει για την πατρίδα του κ' ούτε όρθιοι δεν θα μπορείται να σταθείτε ... Αυτό π ' λέει είναι οτι αν επικρατήσει σ' όλες τις χώρες του κόσμου ο νεοναζισμός και γεμίσουμε ασπόνδυλα , θα ΄χουμε μια κοινωνία φασισμού που ο ένας θα κοιτάει να φάει τον άλλον με συνέπεια μίσος ...
    Άλλα τις είδα τις μαγκίες σας μόνο στα Πακιστάνια είναι, σ΄Αμερικάνους κ ' Γερμανούς που ευθύνονται για την κατάσταση που είμαστε ...τις κυρίες!....
    Αυτή είναι η διαφορά των μαχητών απο τα πιόνια , οι μέν κόντρα στους ισχυρούς στους κεφαλαιοκράτες ... και οι ΔΕ ν εναντίων των αδυνάτων.-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος7/21/2015 11:25 μ.μ.

      re...γατακι...ποια φυλακη,ποια βασανηστηρια;και ποιους αγωνες;;;για τον ιδιο Γλεζο μιλαμε;;;;Οχι φιλε μου!!!Ενημερωσου πρωτα απο αντικειμενικα αρθρα και βιβλια με τεκμηριωμενες και αποδεδειγμενες θεσεις και μετα.....ελα ξαναμιλησε μας!!!!

      Διαγραφή
  32. Ανώνυμος7/20/2012 9:53 μ.μ.

    ΕΝΑΣ ΑΚΟΜΑ ΑΝΘΕΛΛΗΝΑΣ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΚΑΙ Ο ΓΛΕΖΟΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ανώνυμος7/20/2012 10:47 μ.μ.

    όπου η λέξη παππούς βάλε ...γεροξεκούτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ανώνυμος7/21/2012 9:37 π.μ.

    ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΣΑΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ , ΠΟΙΟΣ ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΗΝ ΣΗΜΑΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΒΑΣΤΙΓΓΑ ΤΟΥ ΦΑΣΙΣΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΣΤΗΝ ''ΚΑΤΟΧΗ'' , ΚΑΤΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ ΠΟΥ ΣΕΒΑΣΤΗΚΑΝ ΟΛΟΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΛΑΟΙ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ;;;;;;
    ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ,ΑΝ ΤΩΡΑ ΑΝΕΒΕΙ Η ΣΗΜΑΙΑ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ ΣΤΗΝ ΑΚΡΟΠΟΛΗ , ΠΑΛΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙ !!!!!!!
    ΑΣ ΜΟΥ ΘΥΜΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΣΑΣ ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΜΙΛΑΩ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος7/20/2015 2:37 π.μ.

      Για τον Απόστολο Σάντα ή τον Μανώλη Γλέζο φίλε/η ρωτάς; Γιατί ο χρόνος που χρησημοποιείς είναι ενικού και όχι πλυθηντικού!!! Απλά για τον Σάντα ακόμα και όταν ζούσε κουβέντα. Μόνο ο Γλέζος αποκόμμισε τις δάφνες του ηρωισμού. Λες και ο άλλος πέταγε αετό. Όταν κάνουμε ερωτήσεις για να το παίξουμε "γνώστες", καλό είναι να ξέρουμε και σε τι χρόνους γράφουμε. Άντε καλή συνέχεια στην Ιστορία που έχεις φτιάξει στο μυαλό σου.

      Διαγραφή
    2. Ποιός;
      Μα, ο Απόστολος Σάντας και ο Μανώλης Γλέζος ως ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ Ε.Ο.Ν. του ''φασίστα'' Ι. Μεταξά(και οχι καμιάς αριστερο-κομμουνιστικής οργάνωσης..), να ποιος! Τώρα ο Γλέζος θα κατέβαζε την τούρκικη σημαία (όπως λες) μόνο για να ανεβάσει την αλβανική...

      Διαγραφή
    3. Είσαι βαθιά νυκτωμένος ανώνυμε, εάν υπηρέτησες την πατρίδα (που δεν το πιστεύω) θα ήξερες πως ΟΙ ΣΗΜΑΙΕΣ σηκώνονται το πρωί και κατεβαίνουν λίγο πρίν την δύση του ηλίου. Είναι τεράστια ντροπή να μένει σημαία στον ιστό την νύκτα. Ρώτα λοιπόν αυτό το λαμόγιο που έκανε προσπάθειες για να μεταναστεύσουμε, οι ναζί ξέχασαν να κάνουν υποστολή σημαίας εκείνο το βράδυ η ΕΙΔΕ ΣΤΟΝ ΥΠΝΟ του ότι κατέβασε την σημαία τους. Επίσης ρώτησε και τον σύντροφό του που τον έμπλεξε σε αυτό το ψέμα, γιατί μαλώσανε. Α ρε κατακαημένοι Έλληνες παραμύθι που σας ταϊζουν τα κοπρόσκυλα.

      Διαγραφή
  35. Ανώνυμος7/21/2012 6:44 μ.μ.

    η τροικα μας γαμαει για χωρις σαλιο και εσεις ασχοληστε αν ειναι καλυτεροι οι αριστεροι οι δεξιοι η οτι θελετε να ειναι βγαλτε τα γυαλια της οποιαδηποτε προπαγανδας εξυπηρετειται και ολα θα παρουν το δρομο τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ανώνυμος7/21/2012 6:46 μ.μ.

    πειτε μου μερικους πατριωτες για να κυβερνησουν αφου ολοι τους ξερουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ανώνυμος7/21/2012 7:12 μ.μ.

    και για καποια κυρια ποσες φορες καηκε ο διονυσος για να μεινεις στη σεμελη η τιμιοτητα σας εφαγε ολους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ανώνυμος7/22/2012 7:24 π.μ.

    ΤΑ <> ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΑΝΩΛΗΣ ΓΛΕΖΟΣ ΔΕΝ ΤΑ <> . ΤΑ ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ !!!!

    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ Η'ΔΕΞΙΟΣ Η'ΚΕΝΤΡΩΟΣ Ο ΓΛΕΖΟΣ !!! Ο ΜΑΝΩΛΗΣ ΓΛΕΖΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ<> , ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ <>, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ <> ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ<<"ΜΟΡΜΟΛΙΚΙΟΣ" ΟΡΦΑΝΟΣ ΤΟΥ MARX>> ΟΥΤΕ <> . ΑΠΟ ΤΑ ΛΙΓΑ <> ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΑΝΤΙΓΡΑΨΩ ΑΠΟ ΤΑ <> ΣΑΣ ΚΕΙΜΕΝΑ !!!

    ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΗΤΑΝ ΟΙ ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟΙ ΔΩΣΙΛΟΓΟΙ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ , ΠΟΥ <> ΕΛΛΗΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΚΤΕΛΕΣΟΥΝ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ , ΟΧΙ Ο ΓΛΕΖΟΣ !!!!

    ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΑΡΕΔΩΣΑΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΣΤΟΥΣ <> ΥΠΟΓΡΑΦΟΝΤΑΣ <> ΚΑΙ <> ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ <> ΣΤΟΥΝ ΝΕΟΥΣ ΚΑΤΑΚΤΗΤΕΣ !!!!

    ΣΕΒΑΣΜΟ , ΣΤΟΝ ΜΑΝΩΛΗ ΓΛΕΖΟ !!!!! ΟΛΗ Η ΕΥΡΩΠΗ ΑΚΟΜΑ ΘΥΜΑΤΑΙ ΟΤΙ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΣΥΜΒΟΛΟ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ !!!!!

    .... ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΠΑΝΤΑ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ , ΚΑΠΟΙΟΙ<> ΤΟ ΞΕΧΑΣΑΝ ΗΔΗ !!!!!!

    ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΚΑΛΑ , ΝΑ ΕΚΦΡΑΖΕΤΕ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ........

    ....... ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΤΕ ΝΑ ΕΙΣΑΣΤΕ .... ΛΙΓΟΙ ,
    ........ ΠΟΛΥ <> !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ανώνυμος7/22/2012 4:34 μ.μ.

    Αυτή η καραμέλα με τους Έλληνες μετανάστες δεν πιάνει πια, κύριοι της αριστερής (ανάπηρης) "διανόησης"... Έχουμε φροντίσει όλοι να μάθουμε υπό ποιές προϋποθέσεις γινόντουσαν δεκτοί οι Έλληνες μετανάστες στις ξένες χώρες. Δεν πιάνει αυτό το "κόλπο" παρά μόνο σε άσχετους, αδιάβαστους και άτομα με παρωπίδες. Προσέξτε μην την πάθετε και σεις σαν τον σκηνοθέτη Κούνδουρο που πριν 2-3 χρονάκια βίωσε πολύ σκληρά στο πετσί του και μέσα στο ίδιο του το σπίτι, τί εστί αλλοδαπός...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ανώνυμος7/23/2012 2:00 π.μ.

    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΗΝ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ !!!!!
    Η ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΤΩΝ ΦΡΑΣΕΩΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ <..> ΣΤΟ ΠΡΟΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΣΧΟΛΙΟ , ΕΙΝΑΙ ΚΟΡΥΦΑΙΑΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ !!!!!!
    ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΛΟΓΟΚΡΙΤΗ !!!!!!

    ΘΑ ΑΝΤΓΡΑΨΩ ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΕΠΙΛΟΓΟ :

    ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΚΑΛΑ , ΝΑ ΕΚΦΡΑΖΕΤΕ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ........

    ....... ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΤΕ ΝΑ ΕΙΣΑΣΤΕ .... ΛΙΓΟΙ ,
    ........ ΠΟΛΥ .... ΛΙΓΟΙ !!!!!!

    ΚΑΛΗ ΠΟΡΕΙΑ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΣΑΣ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Μόνος του το έκανε σιγά μην κάτσω κιόλας να αφαιρώ φράσεις από σχόλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ανώνυμος7/23/2012 9:37 π.μ.

    Ασε Κωνσταντινε, βλεπουμε πως και τι γραφει, τι απαντας? Μουρλοκουκου ειναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ανώνυμος7/23/2012 4:49 μ.μ.

    kala ta les Maria alla nomizo pos oli i metanastes den einai paranomi gia na tous kinigame gia na tous dioksoume yparxoun kai nimimoi pou douleuoun me xartia kai einai nomota geis kai theloun na zisoun opos oiELLINES pou einai metanastes se oles tis xores tou kosmou giati an se oles tis xores arxizoun na kinigan tous ksenous gia na girisoun stis patrides tous kseris ti tha ginei xamos meta tha kinigame o ellinas ton ellina gia ena komati psomi kseris posi ellines metanastes einai sto eksoteriko mia akoma ELLADA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ανώνυμος7/23/2012 8:27 μ.μ.

    ..... ΟΤΙ ΠΕΙΣ ΕΣΥ , ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΕ !!!!!

    ΣΥΝΕΧΙΣΕ , ΤΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΚΑΙ ΕΠΙΠΟΝΟ ΕΡΓΟ ΣΟΥ !!!!!

    ''Τα σχόλια περνάνε πρώτα από ένα μικρό έλεγχο πριν από την δημοσίευση τους.''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. τα σχόλια επειδή είναι ανώνυμα μπορεί ο καθένας να γράψει ότι θέλει.Αν δεν βρίζει,αν δεν απειλεί άλλους ανθρώπους και αν δεν είναι τρολλιές τα ανεβάζω όλα.
    Όποιος θέλει να βρίσει και να κάνει τον μάγκα από το πληκτρολόγιο μπορεί να γράψει σχόλια μέσω της σελίδας του στο facebook πιο πάνω.Δεν σε καταλαβαίνω γιατί ειρωνεύεσαι.Σε άλλα site και μπλογκ που τα ελέγχουν πιο "προοδευτικοί" από εμένα δεν ανεβάζουν τίποτα αν δεν τους συμφέρει.Εγω βάζω τα πάντα.Ακόμα και αυτά που μου κάνουν άσχημη κριτική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Ανώνυμος7/24/2012 1:25 π.μ.

    X.A. ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΒΡΩΜΙΣΕΙ Ο ΤΟΠΟΣ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ανώνυμος7/25/2012 12:53 π.μ.

    ΔΕΝ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΩ ΑΛΛΟ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΣΑΣ , ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ.
    ΘΑ ΑΝΤΙΓΡΑΨΩ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑ ΑΠΟ ΑΝΩΝΥΜΟΥΣ ΣΑΝ ΚΙ ΕΜΕΝΑ :

    1. '' Ρούφα τον κωλόγερε,πάρτα προδότη!''

    2. ''Τ'ΑΚΟΥΣΕΣ ΣΚΑΤΟΓΕΡΕ? ''

    3. ''Να πάρει τις κωλοιδεές του και την γαμημένη ιδεολογία του και ΑΝΤΕ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ επιτέλους!''

    4 .''όπου η λέξη παππούς βάλε ...γεροξεκούτης''

    ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΦΡΑΣΕΙΣ , ΑΓΑΠΗΤΕ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΕ , ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΑΝΕΣ ΟΤΙ ΣΤΟ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ ΣΑΣ , ΔΕΝ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΒΡΙΣΙΕΣ !!!!! ΚΑΙ ΓΙ ' ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΤΙΣ ΑΦΑΙΡΕΣΕΣ !!!!!
    ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΜΑΙ ΟΤΙ ΕΧΕΤΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΣΑΣ , ΚΑΤΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΟΙ ΦΡΑΣΕΙΣ ΑΥΤΕΣ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΒΡΙΣΙΑ !!!!!!

    ΣΕΒΑΣΤΟ !!!!!

    ΝΑ 'ΣΤΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΣΑΣ !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Όταν λέμε βρισιά εννοούμε βρισιά κανονική όχι light.
    Αν σου βάλω και εγώ αποσπάσματα από σχόλια αριστερών θα δεις τι σημαίνει βρισιά.Αυτά που έβαλες να δω είναι light βρισιές μπροστά στις άλλες που έχω δει.Να μην αναφέρω φυσικά και τις απειλές κατά της ζωής άλλων ανθρώπων.
    Πάντως σε ευχαριστώ για τις επισημάνσεις,έχω σκεφτεί ένα τρόπο για να διορθωθεί η κατάσταση με τις βρισιές και τις απειλές από ανώνυμους.Και πολύ σύντομα θα εφαρμοστεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ανώνυμος7/25/2012 7:34 μ.μ.

    ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΕ , ΔΙΑΦΩΝΩ ΣΤΟ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ HARD ΚΑΙ LIGHT ΜΠΙΝΕΛΙΚΙΑ !!!!!
    ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΒΕΒΑΙΑ ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ ΟΤΑΝ ΛΕΣ ''ΒΑΡΙΕΣ'' ΒΡΙΣΙΕΣ ΚΑΙ ΑΠΕΙΛΕΣ ΚΑΤΑ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ!!!!
    ΝΑ ΒΑΛΩ ΜΙΑ ΕΝΣΤΑΣΗ ΣΤΟ ΟΤΙ ΑΥΤΕΣ , ΤΙΣ ''HARD CORE'' ΤΙΣ ΛΕΝΑ ΜΟΝΟ ΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ !!!!!!
    ΙΣΩΣ ΕΔΩ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ BLOG, ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ !!!!
    ΑΦΟΥ ΕΣΕΙΣ ΕΙΣΑΣΤΕ '' ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΕΡΙΑ '' ΛΟΓΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΚΟΥΤΕ ΤΑ ''ΓΑΛΛΙΚΑ '' ΣΑΣ !!!!!

    ΜΙΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΚΕΨΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ :
    '' ΜΗΠΩΣ Η ΕΠΟΧΗ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟΥΣ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΥΣ ΜΕΤΑΞΥ ΑΡΙΣΤΕΡΩΝ - ΔΕΞΙΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ '' ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ?
    ΜΗΠΩΣ ΟΙ ''ΤΑΜΠΕΛΕΣ'' ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ - ΔΕΞΙΟΣ ΕΧΟΥΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ?
    ΓΙΑ ΤΙΣ ''ΙΔΕΟΛΟΓΙΕΣ'' ΕΙΜΑΙ ΒΕΒΑΙΟΣ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΡΕΥΣΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ !!!!
    ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΜΑΣ ΤΙΣ ΤΑΜΠΕΛΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗΤΕΡΗ ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ , ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΑΤΑΚΡΙΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ''ΧΛΕΥΑΖΟΥΜΕ'' ΠΟΛΙΤΕΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΕΜΑΣ, ΩΣ ΑΡΙΣΤΕΡΟΔΕΞΙΟΚΕΝΤΡΩΟΥΣ !!!!!!!
    ΜΗΠΩΣ ΠΛΕΟΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΜΕ ΚΟΙΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΟΥΣ ''ΑΝΤΙΠΑΛΟΥΣ'' ?????
    .......................................ΜΗΠΩΣ ?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Ανώνυμος7/25/2012 7:43 μ.μ.

    .......ΜΗΠΩΣ ΑΝΤΙ ΝΑ ΚΥΝΗΓΑΜΕ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥΣ , ΔΕΞΙΟΥΣ ΚΑΙ ΣΙΑ , ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΨΑΞΟΥΜΕ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ 10 ''ΓΛΕΖΟΥΣ'' ΜΗΠΩΣ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ''ΚΑΤΕΒΑΣΟΥΝ '' ΤΩΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ ΠΟΥ ΟΙ ''300 ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ'' ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΝΑ ΞΑΝΑΣΗΚΩΣΟΥΝ ????/
    ΓΙΑΤΙ ΜΗΝ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΕ , ΟΤΙ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΔΕΝ ΝΟΙΩΘΕΙΣ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ ΥΨΩΜΕΝΗ , ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΠΙΣΤΕΨΩ !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΕΓΩ ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΑΙ ΔΕΝ Μ ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΙ ΤΑΜΠΕΛΕΣ.ΕΓΩ ΑΝΗΚΩ ΣΤΟΝ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ ΧΩΡΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΚΡΥΨΕΙ ΠΟΤΕ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΝΑ ΜΙΛΗΣΩ ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΚΑΙ ΑΝ ΒΡΟΥΜΕ ΚΟΙΝΑ ΣΗΜΕΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΗΤΙΚΈΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ.
    ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΛΕΝΕ ΡΑΤΣΙΣΤΗ ΚΑΙ ΝΟΣΤΑΛΓΟ ΤΩΝ ΕΣ ΕΣ ΌΠΟΙΟΝ ΔΗΛΩΝΕΙ ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ.
    ΣΚΕΨΟΥ ΜΟΝΟ ΠΩΣ ΑΚΟΜΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΉ ΑΜΕΡΙΚΗ ΑΝ ΔΕΝ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΠΟΤΕ ΤΗΝ ΙΑΘΓΕΝΕΙΑ.ΕΔΩ ΕΧΟΥΝ ΜΠΕΡΔΕΨΕΙ ΤΙΣ ΛΕΨΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΤΟΥΣ ΒΟΛΕΥΕΙ.
    ΕΙΜΑΙ ΕΝΘΕΡΜΟΣ ΟΠΑΔΟΣ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΟΕΛΗΝΙΚΗΣ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑΣ ΚΑΙ ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΑ ΗΘΗ ΚΑΙ ΤΑ ΕΘΙΜΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΟΥ.ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΣΕΒΟΜΑΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΛΑΟ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ.ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΤΥΧΟΔΙΩΚΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ.ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΕ ΚΑΛΥΨΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Ανώνυμος7/25/2012 8:41 μ.μ.

    ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ Η ΛΕΞΗ ''ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ'' ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΠΟΥ ΤΗΣ ΔΙΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ !!!! ΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ !!!!! ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝΤΑΙ ΕΝΤΑΣΕΙΣ !!!
    ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΣΑΦΗ ΟΡΙΣΜΟ ΤΟΥ ''ΠΑΤΡΙΩΤΗ'' ΣΤΟ ΜΥΑΛΛΟ ΜΟΥ !!!
    ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΞΕΡΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ , ΑΝ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ ΑΠΕΙΛΗΘΕΙ , ΠΑΙΡΝΩ ΤΟ ΣΑΚΙΔΙΟ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΩ ΕΒΡΟ !!!!! ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΟΛΑΒΟΥΝ ΝΑ ΜΕ ΚΑΛΕΣΟΥΝ !!!! ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΕΚΕΙ !!!! ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΩ ΓΕΡΑΣΕΙ , ΘΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΓΙΟΣ ΜΟΥ ΤΟ ΙΔΙΟ !!!! ΟΤΑΝ ΟΜΩΣ ''ΑΠΕΙΛΗΘΕΙ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ'', ΟΧΙ ΟΤΑΝ ΜΕ ΑΠΕΙΛΟΥΝ ΟΙ ''ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ'' ΠΟΥ ΕΣΩΣΑΝ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΣΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ , ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΤΑΜΙΕΥΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΔΟΣΗ !!!!
    ΔΕΝ ΘΑ ΜΕ ΕΛΕΓΑ ''ΠΑΤΡΙΩΤΗ '' ΓΙ'ΑΥΤΟ !!!!
    ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΑΥΤΟΑΠΟΚΑΛΟΥΜΕ ''ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ'' ΓΙ'ΑΥΤΟ!
    Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΜΥΑΛΛΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΚΙ ΑΣ ΜΕ ΛΕΝΕ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΝ !!!!!

    ΕΔΩ ΜΕ ΕΙΠΑΝ '' ΑΡΙΣΤΕΡΟ ''
    ΕΔΩ ΜΕ ΕΙΠΑΝ '' Μουρλοκουκου''

    ΟΚ , ''ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ'' , ΘΑ ΣΑΣ ΔΩ ΣΤΑ ΟΡΥΓΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΒΡΟΥ !!! ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΛΑΚΙΣΕΙ ΓΙΑ ΤΡΙΕΘΝΕΣ !!!!!

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΥΒΕΝΤΑ , ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΕ !!!

    ........................................ΝΙΚΟΣ !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Ανώνυμος7/25/2012 9:30 μ.μ.

    ΜΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΠΟΥ ΜΕ ΑΠΟΚΑΛΕΣΕ '' ΜΟΥΡΛΟΚΟΥΚΟΥ'' !

    ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΝΟΙΑΣ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΔΩΣΑΤΕ , ΚΥΡΙΕ ΚΟΥΚΟΥΡΟΥΚΟΥ !!!!
    ΕΙΣΤΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ ΣΤΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΥΣ ,
    ΚΥΡΙΕ ΚΟΥΚΟΥΡΟΥΚΟΥ !!!!

    ΚΟΥΚΟΥΡΟΥΚΟΥ , ΠΙΣΤΕΨΤΕ ΜΕ , ΓΕΛΑΣΑ ΠΟΛΥ !!!!

    ................................................ΝΙΚΟΣ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Ανώνυμος7/27/2012 4:23 μ.μ.

    ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ :
    ΕΧΕΤΕ ΠΟΛΥ ΘΡΑΣΣΟΣ ΝΑ ΜΙΛΑΤΕ ΑΚΟΜΑ!
    ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΔΑΤΕ ΠΟΥ ΜΑΣ ΟΔΗΓΗΣΑΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΓΑΤΕ!

    ΤΟ ΟΤΙ ΕΧΕΤΕ ΘΕΟΠΟΙΗΣΕΙ ΜΕΤΑΞΥ ΣΑΣ Ο ΕΝΑΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΔΕΧΘΟΥΜΕ ΟΛΟΙ!
    ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙΤΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ...
    Ε, ΑΦΗΣΤΕ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΜΑΣ ΝΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΟΥΜΕ ΤΟΝ ...ΓΛΕΖΟ!

    ΤΗΝ ΣΒΑΣΤΙΚΑ (ΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΤΗΝ ΚΑΤΕΒΑΣΕ), ΤΗΝ ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΓΙΑ ΠΑΡΤΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΝ ΕΛΕΥΘΕΡΩΘΕΙ ΑΥΤΟΣ!
    ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΝΟΙΑΖΕ!!!!
    ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟ ΕΞΑΡΓΥΡΩΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ!!!

    ΣΥΝΕΠΩΣ ΔΕΝ ΤΟΥ ΧΡΩΣΤΑΩ ΤΙΠΟΤΑ!

    "ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΒΑΛΕΙ ΝΑ ΤΡΩΓΟΜΑΣΤΕ"
    ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΒΑΛΕΙ!
    ΟΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΝΑΓΚΑΣΑΤΕ ΝΑ ΖΟΥΜΕ, ΜΑΣ ΕΦΕΡΑΝ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΑΥΤΟ!

    "ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΝΑ ....ΑΓΑΠΟΥΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΤΟΥΣ!"

    ΚΑΤΙ ΑΚΟΥΣΑ ΓΙΑ ΒΡΙΣΙΕΣ.....
    ΤΟ ΝΑ ΒΡΙΖΕΙΣ ΤΟΝ ΓΛΕΖΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΑ!
    ΤΟ ΝΑ ΚΑΙΣ ΖΩΝΤΑΝΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΟΥΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΓΚΥΟ, ΚΑΙ ΝΑ ΦΩΝΑΖΕΙΣ "ΚΑΨΤΕ ΤΟΥΣ!"
    ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΒΡΙΣΙΑ!

    ΕΠΙ 70 ΧΡΟΝΙΑ :
    ΣΦΑΖΕΤΕ, ΒΙΑΖΕΤΕ, ΒΑΣΑΝΙΖΕΤΕ, ΑΠΑΓΑΓΕΤΕ, ΣΠΑΤΕ, ΚΑΙΤΕ, ΠΡΟΔΙΔΕΤΕ, ΓΥΝΑΙΚΟΠΑΙΔΑ ΚΑΙ ΓΕΡΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΣΑΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΜΗΝ ΤΥΧΟΝ ΚΑΙ ΣΤΕΝΑΧΩΡΗΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ....ΣΥΝΤΡΟΦΟ ΓΛΕΖΟ!!!
    ΒΡΕΘΗΚΕ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΑΝΤΡΑΚΛΑΣ ΚΑΙ ΕΡΙΞΕ ΣΕ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΕΝΑ ΧΕΡΑΚΙ ΞΥΛΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΝΑΤΕ ΘΕΜΑ!
    ΜΕ ΤΟ ΑΖΗΜΕΙΩΤΟ ΠΑΝΤΑ!

    ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ:
    ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΡΩΓΟΜΑΣΤΕ!
    ΕΙΣΤΕ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΟΥΜΕ!
    ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΒΡΙΣΙΕΣ...
    ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΚΑΝΕΙ!!!!!
    ΑΛΛΙΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΜΕ!................................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Ανώνυμος7/30/2012 9:18 μ.μ.

    ΜΠΡΑΒΟ , ΚΟΥΚΟΥΡΟΥΚΟΥ !!!!! ΚΑΛΑ ΤΑ ΛΕΣ !!!!
    ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 40 ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ !!!!
    ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΥΝΗΓΑΣ !!!!
    ΑΥΤΟΙ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ !!!!!
    ΠΟΙΟ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ !!!!
    ΦΕΡΕΦΩΝΑ ΤΟΥ ΚΚΕ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ !!!!

    ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ , ΚΟΥΚΟΥΡΟΥΚΟΥ !!!!

    ΚΑΙ Ο ΓΛΕΖΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΤΗ ΤΟΥ , ΠΕΤΑΞΕ ΤΗΝ ΣΒΑΣΤΙΓΓΑ ΣΤΟ ΠΗΓΑΔΙ !!!!
    ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΤΗΝ ΠΕΤΑΞΕ ΓΙΑ ΣΕΝΑ , ΚΟΥΚΟΥΡΟΥΚΟΥ!!!
    ΕΝΩ ΑΜΑ ΤΗΝ ΠΕΤΑΓΕΣ ΤΗΝ ΣΗΜΑΙΑ ΤΟΥ ''ΓΕΡΜΑΝΑΡΑ'' ΕΣΥ ΣΤΟ ΠΗΓΑΔΙ , ΕΙΜΑΙ ''ΣΙΓΟΥΡΟΣ'' ΟΤΙ ΘΑ ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ !!!
    ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ ΕΣΥ !!! Ο ΓΛΕΖΟΣ ΤΟ ΚΑΝΕ !!!

    ΚΟΥΚΟΥΡΟΥΚΟΥΚΟΥ , ΣΟΥΠΙΤΣΑ ,
    ΚΟΥΚΟΥΡΟΥΚΟΥΚΟΥ , ΓΙΑΧΝΙ !!!!!
    ..........................................ΝΙΚΟΣ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Ανώνυμος7/30/2012 9:23 μ.μ.

    Ο ΑΝΤΡΑΚΛΑΣ ΗΤΑΝ Ο ΚΑΣΙΔΙΑΡΗΣ ?????

    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!!!

    ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΚΡΥΒΟΤΑΝ ΜΕΤΑ ΓΙΑ ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ Ο ''ΑΝΤΡΑΚΛΑΣ'', ΣΤΑ ΜΑΝΙΑΤΙΚΑ ??? ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ , ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΜΑΜΑ , ΣΤΟΝ ΞΑΔΕΛΦΟ !!!

    ''ΑΝΤΡΑΚΛΑΣ'' Ο ΚΑΣΙΔΙΑΡΗΣ , ΒΛΕΠΕΙ ''ΜΠΑΤΣΟ'' ΚΑΙ ΚΡΥΒΕΤΑΙ !!!!!

    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!

    ΚΟΥΚΟΥΡΟΥΚΟΥΚΟΥ ΣΟΥΠΙΤΣΑ,
    ΚΟΥΚΟΥΡΟΥΚΟΥΚΟΥ ΓΙΑΧΝΙ !!!!!!!!

    ...........................................ΝΙΚΟΣ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος7/21/2015 2:12 μ.μ.

      ΑΝΔΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΕΡΧΕΤΕ ΣΕ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΔΥΟ ΓΥΝΑΙΚΕΣ [ ΔΟΥΡΟΥ ΚΑΝΕΛΛΗ ]...
      Η ΜΙΑ ΦΕΥΓΕΙ ΠΟΛΥ ΑΝΑΨΟΚΟΚΚΙΝΙΣΜΕΝΗ ΚΑΙ Η ΑΛΛΗ ΤΕΛΕΙΩΣ ΥΓΡΗ...

      ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ 9.23 ..ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΑΝΔΡΙΣΜΟ ΜΑ ΓΕΝΝΑΙΑ ΚΑΡΔΙΑ...

      ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ

      Διαγραφή
  57. Καθίστε και ακούστε έναν άνθρωπο ο οποίος πέρα από το γεγονός ότι κατέβασε τη γερμανική σημαία σε μια στιγμή που δε φυλασσόταν από φρουρά στην Ακρόπολη κατά την κατοχή μαζί με το Λάκη Σάντα εκμεταλλεύτηκε αυτό το γεγονός και από τότε μέχρι και σήμερα τον τρέφει το ελληνικό κράτος. Υποστηριχτής του στυγνού δικτάτορα Χότζα που καταπίεζε τους Έλληνες της Βορείου Ηπείρου, δηλωμένος κουμουνιστής και θαυμαστής του κόκκινου σφαγέα Στάλιν και των υπόλοιπων δικτατόρων Πολ-Ποτ ,Μάο κλπ (χωρίς να αθωώνω τον Χίτλερ και αυτός σφαγέας ήτανε). Επίσης στο πασόκ βουλευτής από το 1981 και μετά που διέλυσε την οικονομία με ψεύτικες παροχές και τα υπόλοιπα εγκλήματα που έκανε. Βουλευτής επίσης στο σύριζα και σε άλλα κόμματα,κρατικοδίαιτος. Τι έκανε για να πάρει η Ελλάδα τις γερμανικές αποζημιώσεις; Με κάτι τέτοιους «ψευτοήρωες» σαν αυτόν δεν είναι τυχαίο ότι η Ελλάδα έχει γίνει διεθνής περίγελος, μια χώρα υπό κατοχή κλπ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Ανώνυμος7/20/2015 11:23 μ.μ.

    Τα ισοπεδονουμε όλα άλλο μετανάστες και άλλο λαθρομετανάστες! Άσχετο το άρθρο της Μαρίας... Θέλετε δηλαδή να έχετε τα παιδιά σας στο εξωτερικό και να φοβούνται επειδή δεν είναι από εκείνη την χώρα. ? Στην Αμερική στην ηλεκτρική καρέκλα για φόνους πόσοι δικοί μας έχουν κάτσει ( εκεί τους εκτελούν εδώ εμάς τους χαιδευουμε και τους ταιζουμε και από πάνω ) στον τελευταίο πριν από λίγα χρόνια έλληνα για εκτέλεση ( σκότωσε έγκυο γυναίκα στην Αμερική ) μέχρι και ο αρχιεπίσκοπος είχε πάει για να τον γλυτώσει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Ανώνυμος7/21/2015 6:36 π.μ.

    Άκου Μανώλη Γλέζο που φέρεσαι σαν ήρωας σχετικά με την ελληνική σημαία και την Ακρόπολη...Η ελληνική σημαία υπήρχε και υπάρχει εκεί πάνω όχι γιατί έκανες εσύ κάτι αλλά γιατί ο προπάππος μου Λάμπρος Γεωργαντής κράτησε την Ακρόπολη και την έχουμε. Ούτω πως με δυο λόγια: Οι Τούρκοι απ' έξω πολιορκούσαν μέρα-νύχτα...Ο ελληνικός στρατός βρισκόταν παγιδευμένος μέσα και πολεμούσε αλλά ξέμεινε από τρόφιμα και το βασικότερο, από νερό...Οι στρατιώτες είχαν αρχίσει να πέφτουν σε υπνηλία, σε κώμα και ήταν πλέον θέμα ημερών για την παράδοση τους στους Τούρκους μαζί με το εθνικό μας σύμβολο φυσικά, τη σημαία αλλά και την Ακρόπολη. Ο Λάμπρος Γεωργαντής ήταν Ραβδοσκόπος, με μια βέργα, ράβδο, χτυπούσε τη γη και έβρισκε νερό. Μέρες ολόκληρες γύριζε τον χώρο σπιθαμή προς σπιθαμή...Και μια ευλογημένη μέρα φώναξε τους στρατιώτες και τους είπε να σκάψουν σ' ένα σημείο. Εσκαβαν με τα νύχια τους και με ότι είχαν, μέχρι που είδαν το υγρό έδαφος..........Ο Λόχος σώθηκε, στάθηκαν στα πόδια τους, πολέμησαν σαν σκυλιά....Τη συνέχεια την έχουμε και την θαυμάζουμε εμείς και όλος ο κόσμος...
    ΑΓΓΕΛΑ ΓΕΩΡΓΑΝΤΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Ανώνυμος7/21/2015 6:40 π.μ.

    Για να μην "χαθεί" η ιστορία, γράφω ξεχωριστά για τους Έλληνες μετανάστες. Ζω στην Αυστραλία και ήρθα νόμιμα όπως όλοι οι Έλληνες. Οχι μόνο δεν είμαστε παράνομοι αλλά αντίθετα έχουμε χαρακτηρισθεί οι "καλύτεροι μετανάστες" εδώ, και αλλού απ' οτι μαθαίνω.
    Ηρωας δεν γίνεσαι ούτε με παραμύθια ούτε με χαρακτηρισμούς εις βάρος των συμπατριωτών σου. Ηρωας γίνεσαι αν, όπως ο πατέρας μου, πολέμησες στην Αλβανία και περπάτησες 3 μήνες με τα πόδια για να γυρίσεις πίσω στην Ελλάδα..
    ΑΓΓΕΛΑ ΓΕΩΡΓΑΝΤΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Ανώνυμος7/22/2015 12:46 π.μ.

    Ευγε στήν Σέμελη Διονύσου, τό καλύτερο σχόλιο...........καί τό καλύτερο άρθρο από τήν Μαρία! Δέν θά ασχοληθώ καθόλου μέ τόν συριζόγερο, δέν γουστάρω νά τού δίνω αξία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Ανώνυμος7/22/2015 11:34 π.μ.

    Εντάξει, αδέρφια, τον ενλόγω κύριο δεν τον υπολογίζω καθόλου, γιατί είναι ένα γρανάζι διχασμού. Ομονοείτε Έλληνες. Ένα όνομα είναι το Γλέζος, Γλέζοι όμως υπάρχουν πολλοί. Μαρίες δεν βλέπω... και ... για σκέψου, αδερφέ, ό,τι και να ’ναι οι δικοί μας μετανάστες, θα βρεθεί και κανένας ξόφαλτσος στις 100 χιλιάδες. Τώρα, πώς γίνεται και από την άλλη πλευρά μας έρχεται όλος ο κατιμάς και οι φυγόδικοι και οι λιποτάκτες και οι σούπερ οργανωμένοι φανατικοί θιασώτες του θρησκευτικού σκοταδισμού ενώ οι προοδευτικούληδες υποστηρίζουν «τα ...δικαιώματά τους», αυτό κι αν είναι εξώφθαλμο. (καλά, ρε σεις, ο κομμουνισμός δεν είναι αντίθετος με τη θρησκεία, Με την όποια θρησκεία; Ή ...μήπως...;) Πάρακάτω. Οι μάσκες πια έχουν πέσει, ανθέλληνες, έχετε κάποιο άλλο τρυκ; Εσύ Έλληνα αγωνιστή για την ελευθερία σου και τα δικαιώματά σου, μην υπολογίζεις τον εαυτό σου συνοδοιπόρο με τέτοιους ...προβαλλόμενους από το σύστημα τύπους. Έτσι χάνεις. Δεν το κατάλαβες ακόμα; Τι, δηλαδή; Πάντα θ’ ακολουθάς κάποιον «'ηρωα.; Ήρωας είσαι εσύ ο βιοπαλαιστής. Μην γατζώνεσαι στα είδωλα. Πόσο πια να σε προδώσουν άλλο για να το καταλάβεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Ανώνυμος7/23/2015 3:37 μ.μ.

    Γερό ψεύτη κάλπικε τενεκέ σε έμαθαν πολλοι οπως βλέπεις τι πράμα άχρηστο εισαι .
    Εθνοπροδοτη και ο θάνατος να σε προλάβει , το όνομα σου θα προκαλεί εμετό οπως και του εφιάλτη .
    Την Πατριδα ρε αληταραδες θα την λευτερωσουμε και απο σας και απο τα διποδα .
    Τον δολοφόνο χοτζα γιατι τον τιμησες σουργελο ;
    Τον Μέγα Στρατηλάτη του Εθνους μας γιατι τον εχθρευεται η ανθελληνική αμπελοφιλοσοφια σας ;
    Αυτα που κάνατε ευαγγέλιο γελοίοι , δεν γνωρίζετε ποια καθαρματα το έγραψαν ;
    Αμόρφωτοι , άεργοι τεμπέληδες , πονηροί και αρουραίοι είστε και το ξέρετε ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Ποιά σχέσις ἄρα γέ δένει τούς Γλέζους μέ τούς Δημητροκάλληδες (ΝουΔουλάρα) καί τόν Σπίθα;

    http://filonoi.gr/2015/04/14/poia-sxesis-denei-toys-glezoys-me-toys-dhmhtrokalhdes/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Ανώνυμος8/15/2015 10:39 π.μ.

    Οι ελληνες ειναι οι πιο κακοι ανθρωποι στον κοσμο δεν ειναι τυχαια τα οσα περνουν ,παντα μισουσαν ο ενας τον αλλον και ποτε δεν υποστηριζονταν μεταξυ τους,απολυτα παρτακιδες απολυτα μνησικακοι,απολυτα συμφεροντολογικοι...ζηλιαριδες ,κομπλεξικοι,με τους συμπατριωτες τους, χωρις ιχνος παιδειας ,και παντα πορευονται οπου φυσαει ο ανεμος.Επικριτες των παντων σε κακιστο βαθμο.ποτε δεν κοιτουν το σπιτι τους αλλα παντα εχουν να πουν εναν κακο λογο για τον αλλον.Στερημενος λαος....οπου ο αποτομος νεοπλουτισμος στης δεκαετιες των 70ς 80ς και 90ς τους εκανε ακομα πιο κακους και αδιαφορους. Το μονο που τους νοιαζει ειναι η παρτη τους και να μην καει το δικο τους σπιτι,Σχεδον απατεωνες παντου και το απεδειξαν ακομα και στην πολιτικη πατωντας επι πτωματων,και αδιαφοροντας για τους συμπατριωτες τους,Τωρα πληρωνουν το τιμημα,και μαζι με αυτους μας πηρε η μπαλα ολους,αναμεσα στα ξερα καιγονται και τα χλωρα. Εαν δεν συμφωνειτε με την υποκειμενικη αλλα ταυτοχρονα αντικειμενικη αποψη μου στα αρχιδια μου ,παντα ησασταν ηλιθια αντιδραστικα ατομα με την αποψη των υγιων νους, σας πειραζει η αληθεια,αλλωστε συμπατριωτες μας εφτασαν την Ελλαδα να γινει ελλαδιτσα εν μια νυκτι...και τωρα μια χθεσινη ( κυρια) με τας καμελιας επικρινει και κρινει Συνελληνες της, λες και αυτη δεν ανηκει σε αυτον τον κοσμο;; και σε αυτην την καταραμενη γη αυτου του τοπου, που μαστιζει ατελειωτα χρονια ,ολο αυτα τα αποβρασματα ,που απωτερο σκοπο της ζωης τους ειχαν και εχουν μονο της τσεπες τους. Για αυτο σου λεω.....Οι χειροτεροι ανθρωποι σε ολοκληρο τον πλανητη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.