Header Ads

Άλλη μία Ελληνική κλασική Μ@λ@κία:Σκάλωσε στη νομοθεσία το ελληνικό αυτοκίνητο υδρογόνου!...

Δυστυχώς καταναλώνει ΜΟΝΟ ένα λίτρο καύσιμου για 434 χιλιόμετρα!...
Τι να πει κανείς για το λαό του, όταν εκείνος βάζει τα χέρια του και βγάζει τα μάτια του;
Μια ομάδα προπτυχιακών και μεταπτυχιακών φοιτητών του Πολυτεχνείου Κρήτης κατασκεύασε αυτοκίνητο υδρογόνου, που είναι μάλιστα έτοιμο να.....

βγει στην αγορά, ενώ έχει ήδη λάβει διεθνείς διακρίσεις και αναγνώριση. Ωστόσο η ελληνική νομοθεσία εμποδίζει την εμπορική αξιοποίηση του εντός συνόρων.


Σύμφωνα με ρεπορτάζ του ΣΚΑΙ, το Εco Racer, αυτοκίνητο 100% ελληνικής σύλληψης, σχεδίασης και κατασκευής, που "γεννήθηκε" στα εργαστήρια του Πολυτεχνείου Κρήτης, κινείται με υδρογόνο και με εξαιρετικές επιδόσεις στην εξοικονόμηση ενέργειας, αφού καταναλώνει ένα λίτρο καύσιμου για 434 χιλιόμετρα.


"Πρόκειται για ένα όχημα που θα μπορούσε κάλλιστα να περάσει στη μαζική παραγωγή με κάποιες τροποποιήσεις, ακόμη και με κόστος κάτω των 10.000 ευρώ, ώστε να κατασκευάζεται πλήρως στη χώρα μας και να εξάγεται όχι να εισάγεται!", αναφέρει ο ΣΚΑΙ.

Το αμάξωμα του οχήματος είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα για να έχει χαμηλό βάρος, διαθέτει σασί αλουμινίου από ειδικά κράματα και κινείται από κυψέλες υδρογόνου, είναι αθόρυβο, και αυτό που παράγει ως αποτέλεσμα της κίνησης του είναι απλώς νερό, δηλαδή εκπέμπει μηδενικούς ρύπους.
Το Eco Racer επιβραβεύθηκε σε διεθνείς διαγωνισμούς με το 1ο βραβείο ασφάλειας και το 4ο εξοικονόμησης καύσιμου.

Όμως, αυτή τη στιγμή λείπει το θεσμικό πλαίσιο ώστε να επιτρέπεται η μαζική παραγωγή αυτού του οχήματος. Ακόμη και αν εμφανιστεί δηλαδή ενδιαφερόμενος επενδύτης δεν μπορεί να χρηματοδοτήσει την κατασκευή του Εco Racer στην Ελλάδα γιατί ο νόμος δεν το επιτρέπει.
"Ελπίζω η Ελλάδα να αλλάξει, να αλλάξουν οι νομοθεσίες να γίνει πιο ευέλικτη. Ιδέες όπως βλέπετε υπάρχουν και ελπίζουμε να υπάρξουν πρωτοβουλίες για να συνδεθεί η επιχειρηματικότητα με το Πολυτεχνείο", σχολίασε στο Eco News ο φοιτητής Παναγιώτης Μπάζιος.http://www.peramatozoa.net/2012/09/blog-post_7489.html

5 σχόλια:

  1. Ανώνυμος9/28/2012 12:12 μ.μ.

    DEN IPARHI ELLINIKI NOMOTHESIA. IPARHI OMOS ELLINIKI PRODOSIA KAFTE KE GA............STE TOUS PRODOTES TON ELLINON POU TOUS EHOUN ALISODEMENOUS KE POULIMENOUS SKLAVOUS STOUS PERIOUSIOUS. SLAVI ME ELEFTHERO PNEVMA SE KAPIA STIGMI APEHTISAN TIN ELEFTHERIATOUS. SKLAVI OMOS ME ELEFTHERO SOMA KE IPODOULO PNEVMA EMINAN PANTA SKLAVI. ELLINES NA AKOLOUTHISOUME TO PROTO RITO EAN THELOUME NA APELEFTHEROTHOUME APO TA DESMA POU MAS EHOUN DESI OI PRODOTES POU PSIFIZAME TOSA HRONIA.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος9/28/2012 2:03 μ.μ.

    ρε παιδιά συγγνώμη, ποιο νομικό πλαίσιο;

    μια αυτοκινητοβιομηχανία είναι μια επιχείρηση.

    απαγορεύεται να έχεις επιχείρηση στην Ελλάδα;

    δηλαδή τι λέει ακριβώς ο νόμος και δεν γίνεται να το εκμεταλλευτούμε εσωτερικά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος9/28/2012 6:43 μ.μ.

    o νομος δεν λει τιποτα, γιατι δεν υπαρχει νομος για καμια μπιζνα αν δεν ειναι κρατικοδιαιτη..!!αρα κολαει στα γραφειοκρατικα !, οπως το διαφορικο χωρις γραναζια !..ο μαλακας που ενεκρινε το κονδυλι για το ολο εγχειρημα θα παη φυλακη..ναι η οχι??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος9/28/2012 6:59 μ.μ.

    ρε παιδια δεν πηρε αδεια γιατι δεν εχει χωρο για τα ψωνια απο τη λαί΄κη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος9/29/2012 10:45 μ.μ.

    Εδώ που τα λέμε,σαν υπόθετο είναι...ό,τι πρέπει για τον κώλο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.