Ειδομένη: SOS των εταιρειών για την κλειστή σιδηροδρομική γραμμή

Σημειώνεται ότι 282 βαγόνια με προϊόντα παραμένουν εγκλωβισμένα σε ελληνικό έδαφος.
Προϊόντα έχουν λήξει - Αναγκαστικές άδειες για να μην απολυθούν εργαζόμενοι ή γίνει μείωση μισθών - «Μάς κοροϊδεύουν» δήλωσε στον ΣΚΑΪ ο εκπρόσωπός τους Αναστάσιος Σεχπερίδης


- 19 Απριλίου 2016
Οργή και απόγνωση για τη στάση της κυβέρνησης στην Ειδομένη είναι το συναίσθημα που επικρατεί στις μεταφορικές εταιρείες, καθώς η σιδηροδρομική γραμμή παραμένει κλειστή για 32η ημέρα λόγω της κατάληψης των μεταναστών. «Προϊόντα έχουν λήξει... Προβαίνουμε σε αναγκαστικές άδειες για να μην απολυθεί κόσμος ή γίνει μείωση μισθών» τόνισε στον ΣΚΑΪ ο Αναστάσιος Σεχπερίδης, εκπρόσωπος των μεταφορικών εταιρειών.

«Μάς κοροϊδεύουν... 32 μέρες είναι κλειστή η γραμμή, έχουν σπάσει όλα τα ρεκόρ, έχουμε ζημιά 800 χιλιάδες ευρώ, και έχουμε χάσει την αξιοπιστία μας στο εξωτερικό, δεν έχουν καταλάβει τι έγινε στην Ελλάδα...» ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Σεχπερίδης. Σημειώνεται ότι 282 βαγόνια με προϊόντα παραμένουν εγκλωβισμένα σε ελληνικό έδαφος.

«Είναι αδικαιολόγητο η γραμμή να κλείνει 32 μέρες, υπάρχουν συμβόλαια που δεν μπορούν να τηρηθούν...» δήλωσε ο κ. Σεπερίδης.

«Μάς είχαν υποσχεθεί ότι θα ανοίξει η γραμμή στις 4 Απριλίου, μετά στις 11, μετά στις 18... Χθες (Δευτέρα) για δύο ώρες άνοιξε η γραμμή. Ο κ. Τόσκας μάς είχε πει ότι θα ανοίξει στις 11 του μηνός, είχαν πει ότι είναι ‘θέμα ημερών’... Θα ανοίξει το Πάσχα; να μάς πουν τι κάνουμε» ανέφερε χαρακτηριστικά.

Όπως εξήγησε από το «μπλόκο» στην Ειδομένη χάνει πάρα πολλά λεφτά η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αλλά και τα λιμάνια, καθώς οι εταιρείες, με ζημία, μεταφέρουν τα φορτία τους μέσω Αλβανίας και Βουλγαρίας. «Η Cosco κάνει υπομονή, πάει μέσω Βουλγαρίας» σημείωσε.

Από την πλευρά τους, στελέχη του ΣΕΠ (θυγατρικής της Cosco) ανέφεραν ότι η εταιρεία, παρά τις υποσχέσεις που της έχουν δοθεί ότι θα ανοίξει, έως σήμερα δεν έχει γίνει τίποτα.

Πρόσθεσαν ότι για την αντιμετώπιση του προβλήματος, έχουν βρεθεί εναλλακτικές διαδρομές από Βουλγαρία και Ρουμανία για τη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων, μέσω του σιδηροδρόμου, κάτι όμως που έχει σημαντικό κόστος για το ΣΕΠ, κατά περίπου 6.000 ευρώ ανά συρμό.

Πηγή: skai.gr
Share on Google Plus

Μήνυμα σχετικά με τα σχόλια σας...από.. Κωνσταντίνος Α.

Για περιπτώσεις αναπαραγωγής άρθρων μας,διαβάστε πρώτα τους Όρους Χρήσης © www.eglimatikotita.gr

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

Το eglimatikotita δεν υιοθετεί τα άρθρα και το περιεχόμενο τους που προέρχονται από άλλα blog και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οιασδήποτε φύσεως ευθύνη. Για οποιαδήποτε παράπονα ή διευκρινίσεις μπορείτε να στείλετε το μήνυμα σας στο Email της διαχείρισης.ΕΔΩ .
Ή μπορείτε και να αφήσετε μήνυμα στη σελίδα μας στο Facebook ΕΔΩ

Υ.Γ..Το eglimatikotita.gr είναι τελείως ανεξάρτητο blog και δεν παίρνει εντολές από πολιτικά γραφεία και απο-κόμματα.Βασίζεται μόνο στους αναγνώστες του και σε κανέναν άλλον.Ευχαριστώ.
loading...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου