Δείτε με ποιους τρόπους μπορείτε να προστατευτείτε από το ιντερνετικό έγκλημα κι απάτες (e-απάτες) !!!

Όσο αυξάνονται οι χρήστες των online και mobile εφαρμογών των τραπεζών τόσο αυξάνονται και οι επιτήδειοι που προσπαθούν μέσω διάφορων τεχνικών και ηλεκτρονικών επιθέσεων να υποκλέψουν κωδικούς και να αποκτήσουν πρόσβαση σε λογαριασμούς και πιστωτικές κάρτες.


www.eglimatikotita.gr -02 Ιουλίου 2016
Τα «όπλα» των απατεώνων είναι πολλά και διάφορα και στο στόχαστρο τους μπαίνουν συνήθως οι πελάτες των τραπεζών με τις σπείρες των επιτηδείων να στέλνουν διαφορετικά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ανά τράπεζα, στα οποία ζητούν τα στοιχεία εισόδου στις υπηρεσίες e-banking των τραπεζών.

Συνήθως η αντίδραση των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων είναι άμεση, καθώς σε αυτές τις περιπτώσεις οι τράπεζες σπεύδουν να «μπλοκάρουν» τις ύποπτες ιστοσελίδες, προστατεύοντας τους πελάτες τους.

Ένα καλό «αντίδοτο» ενάντια στο phishing -όπως λέγεται αυτή η πρακτική- είναι οι χρήστες του διαδικτύου να μην απαντούν σε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που ζητούν προσωπικά ή οικονομικά στοιχεία και να μην κάνουν ποτέ «κλικ» στις συνδέσεις (links) που επισυνάπτονται σε αυτά. Εξάλλου, όπως αναφέρουν τραπεζικά στελέχη, οι αξιόπιστες εταιρείες δεν στέλνουν ποτέ e-mail για να ζητήσουν από τους πελάτες τους να ενημερώσουν ή να επαληθεύσουν προσωπικά στοιχεία, στοιχεία λογαριασμών, πιστωτικών καρτών ή στοιχεία του δικτύου τραπεζικής εξυπηρέτησης μέσω Ιnternet (web banking).

Επιπλέον, όσοι έχουν αμφιβολίες για την αυθεντικότητα ενός τέτοιου μηνύματος ή αν έχουν πέσει θύμα αυτής της απάτης, θα πρέπει να επικοινωνούν άμεσα με την τράπεζά τους όχι σύμφωνα με τις οδηγίες που περιλαμβάνονται στο μήνυμα, αλλά με τον τρόπο που χρησιμοποιούν συνήθως (π.χ. τηλέφωνο ή επίσκεψη σε κατάστημα).

Απάτες μέσω ηλεκτρονικών αγορών

Μια ακόμη συνηθισμένη μορφή απάτης είναι τα ψεύτικα ηλεκτρονικά καταστήματα. Στις περιπτώσεις αυτές, κάποιος κακόβουλος χρήστης του διαδικτύου δημιουργεί μια πλασματική ιστοσελίδα και με αυτόν τον τρόπο καταφέρνει να συγκεντρώνει στοιχεία κι αριθμούς πιστωτικών καρτών χρηστών του διαδικτύου, οι οποίοι έχοντας εξαπατηθεί, νομίζουν ότι πρόκειται για κάποιο διαδικτυακό κατάστημα και κάνουν τις αγορές τους.

Αποτέλεσμα είναι οι πελάτες των τραπεζών να βλέπουν χρεώσεις στις πιστωτικές τους κάρτες για αγορές οι οποίες δεν πραγματοποιήθηκαν από αυτούς.

Καλή «άμυνα» απέναντι σε αυτές τις απάτες είναι η χρήση αποκλειστικά prepaid καρτών αλλά και οι αγορές μόνο από γνωστά ηλεκτρονικά καταστήματα που συνεργάζονται με γνωστά τραπεζικά ιδρύματα για τις ηλεκτρονικές πληρωμές.
πηγή: insider.gr
Share on Google Plus

Μήνυμα σχετικά με τα σχόλια σας...από.. Κωνσταντίνος Α.

Για περιπτώσεις αναπαραγωγής άρθρων μας,διαβάστε πρώτα τους Όρους Χρήσης © www.eglimatikotita.gr

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

Το eglimatikotita δεν υιοθετεί τα άρθρα και το περιεχόμενο τους που προέρχονται από άλλα blog και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οιασδήποτε φύσεως ευθύνη. Για οποιαδήποτε παράπονα ή διευκρινίσεις μπορείτε να στείλετε το μήνυμα σας στο Email της διαχείρισης.ΕΔΩ .
Ή μπορείτε και να αφήσετε μήνυμα στη σελίδα μας στο Facebook ΕΔΩ

Υ.Γ..Το eglimatikotita.gr είναι τελείως ανεξάρτητο blog και δεν παίρνει εντολές από πολιτικά γραφεία και απο-κόμματα.Βασίζεται μόνο στους αναγνώστες του και σε κανέναν άλλον.Ευχαριστώ.
loading...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου