Χίος: Εχω τους λαθρομετανάστες κλέφτες σε βίντεο, αλλά οι Αστυνομικοί μας λένε ότι έχουν εντολές να μην τους αγγίζουν (Βίντεο)

Πού να πει τον πόνο της; Η ιδιοκτήτρια του περιπτέρου έξω από το Τελωνείο στην προκυμαία ξεσπά στην κάμερα, χωρίς όμως να δείξουμε το πρόσωπό της, γιατί φοβάται.                            



www.eglimatikotita.gr -07 Αυγούστου 2016
Την κλέβουν εν ψυχρώ, όταν ζητάει να πληρωθεί της δείχνουν ότι εξέχει ο... λαιμός της, φωνάζει την Αστυνομία και της απαντούν ότι έχουν εντολές άνωθεν να μην αγγίζουν κανέναν για να μην ξεσηκώνονται, η ίδια δεν μπορεί να καταλάβει, αλλά την ουσία δεν τη χάνει.

“Εγώ”, μας λέει, “με κανένα Κόμμα δεν είμαι, δεν με ενδιαφέρει η πολιτική, αλλά συγνώμη, αυτή η Κυβέρνηση δεν παίζεται με τίποτα, δεν υπάρχει, αλλά μαζί της δεν θα υπάρχουμε και εμείς, που δεν φταίμε σε τίποτα.

Με τα πολλά πήγα στην Αστυνομία και μου είπαν δώσε 100 ευρώ να κάνεις μήνυση. Δηλαδή, να σκάσω 100 ευρώ για δυο κλεμμένες μπύρες.

Από πίσω βέβαια σου λένε και που τους πιάνουμε τίποτα δεν γίνεται. Η κυρία ξεκαθαρίζει. Δεν έχω τίποτα με τα παιδιά, και οι Αστυνομικοί και οι Λιμενικοί τρέχουν αμέσως, αλλά τι να το κάνεις, είναι σαφές ότι κουμάντο δεν υπάρχει.”

Δείτε το βίντεο.



Τι να κάνει, το εκλαμβάνει πλέον ως φυσιολογικό γεγονός. Ο ιδιοκτήτης περιπτέρου στην Πλατεία Νικολάου Πλαστήρα (!) Λάμπρος Φιλιππάκης, μας έδειχνε σήμερα το ψυγείο που του παραβίασαν, λέγοντας. “Ήταν η σειρά μου, τον απέναντι τον έκλεψαν προχθές, χθες το περίπτερο στην προκυμαία”. Την ώρα που μας μίλαγε στην κάμερα, μας έδειξε δυο μετανάστες, που άνοιξαν το ψυγείο. “Τράβα”, μας έγνεψε, “μπας και πληρωθώ”. Πράγματι οι πελάτες πλήρωσαν... κανονικά. Αυτοί, οι επόμενοι άραγε;


alithia.gr
Share on Google Plus

Μήνυμα σχετικά με τα σχόλια σας...από.. Κωνσταντίνος Α.

Για περιπτώσεις αναπαραγωγής άρθρων μας,διαβάστε πρώτα τους Όρους Χρήσης © www.eglimatikotita.gr

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

Το eglimatikotita δεν υιοθετεί τα άρθρα και το περιεχόμενο τους που προέρχονται από άλλα blog και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οιασδήποτε φύσεως ευθύνη. Για οποιαδήποτε παράπονα ή διευκρινίσεις μπορείτε να στείλετε το μήνυμα σας στο Email της διαχείρισης.ΕΔΩ .
Ή μπορείτε και να αφήσετε μήνυμα στη σελίδα μας στο Facebook ΕΔΩ

Υ.Γ..Το eglimatikotita.gr είναι τελείως ανεξάρτητο blog και δεν παίρνει εντολές από πολιτικά γραφεία και απο-κόμματα.Βασίζεται μόνο στους αναγνώστες του και σε κανέναν άλλον.Ευχαριστώ.
loading...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

4 σχόλια :

  1. Ανώνυμος8/07/2016 9:44 μ.μ.

    ΣΤΑΜΑΤΕΙΣΤΕ ΤΙΣ ΚΛΑΨΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΘΕΙΤΕ ΑΠΟ ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ ''Η ΙΣΧΥΣ ΕΝ ΤΗ ΕΝΩΣΕΙ" ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΞΥΛΟΟΟΟΟΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΓΙΑΓΙΑ8/08/2016 12:57 π.μ.

    ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΙΣ

    Ο πρόσφατος Νόμος για την κατασκευή του ισλαμικού
    τεμένους στον Βοτανικό προσπαθεί να διορθώση τις υφιστάμενες πλείστες όσες πλημμέλειες και πολεοδομικές παραβάσεις για τις οποίες κάτοικοι της περιοχής έχουν προσφύγει με την τρίτην κατά σειράν αίτησιν ακυρώσεώς τους στο ΣτΕ και που συζητείται τον

    Νοέμβριον του 2016.

    Και κατά αυτής της τελευταίας τροποποιήσεως μέσω του
    προσφάτου Νόμου αυτού οι κάτοικοι και επιφυλάσσονται και
    δηλώνουν ότι θα συνεχίσουν τον αγώνα τους και δικαστικά

    μέχρι της τελικής δικαιώσεώς τους

    και ματαιώσεως της κατασκευής του ισλαμικού τεμένους,

    το οποίο δεν έχει καμμία ιστορική συνοχή στον χώρο αυτό.

    Αθήναι, 7/8/2016

    Η πληρεξουσία δικηγόρος

    των αγωνιζομένων κατοίκων του Βοτανικού

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος8/08/2016 3:25 μ.μ.

    OTI KAI NA PEITE OTI KAI NA KANETE, TO TEMENOS TXA KTISTH APO TO LEGOMENO ELL. KRATOS, GIATI EINAI STO PROGRAMMA, KAI TXA PEITE KAI ENA TRAGOYDI,,,,,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος8/09/2016 1:49 μ.μ.

    ΟΙ ΜΟΛΟΤΩΦ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΡΙΧΝΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή