loading...

Δέσμευση Καμίνη για απαγόρευση των ντιζελοκίνητων στην Αθήνα έως το 2025

Απαγόρευση των ντιζελοκίνητων έως το 2025 θέλουν η Αθήνα και άλλες τρεις μεγάλες πόλεις..
Τη δέσμευση ότι έως το 2025 θα σταματήσουν τη χρήση ντιζελοκίνητων αυτοκινήτων και φορτηγών προκειμένου να βελτιώσουν την ποιότητα του αέρα που αναπνέουμε, ανέλαβαν οι δήμαρχοι τεσσάρων μεγάλων πόλεων, του Παρισιού, του Μεξικού, της Μαδρίτης και την Αθήνας.

Οι δεσμεύσεις αυτές εκφράστηκαν από το βήμα της Συνόδου των Δημάρχων του C40 (Δικτύου των Πόλεων) στο Μεξικό.

Σύμφωνα με το BBC, οι δήμαρχοι δήλωσαν ότι θα δώσουν κίνητρα για να προωθήσουν τις μετακινήσεις με τα πόδια ή με το ποδήλατο.

Τα τελευταία χρόνια ασκείται έντονη κριτική για τη χρήση πετρελαιοκίνητων οχημάτων στις πόλεις καθώς όπως διάφοροι φορείς τονίζουν ότι αυτά επιβαρύνουν την ατμόσφαιρα με επιπτώσεις στην υγεία των πολιτών. Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας υπογραμμίζει ότι περίπου τρία εκατομμύρια άνθρωποι χάνουν κάθε χρόνο τη ζωή τους από αίτια που σχετίζονται με την μόλυνση του αέρα που αναπνέουμε.

Εκτιμήσεις θέλουν στην Ευρώπη 467.000 άνθρωποι να πεθαίνουν εξαιτίας της ατμοσφαιρικής ρύπανσης.

Οι ντιζελοκίνητοι κινητήρες συμβάλλουν στο πρόβλημα με δύο βασικούς τρόπους: Με την παραγωγή αιωρούμενων σωματιδίων (PM) και οξειδίων του αζώτου (Nox). Τα μικροσωματίδια μπορούν να εισχωρήσουν στους πνεύμονες και να συμβάλουν στην εμφάνιση καρδιαγγειακών και άλλων ασθενειών που μπορούν να επιφέρουν τον θάνατο. Επίσης μπορούν να προκαλέσουν σοβαρά αναπνευστικά προβλήματα, ακόμη και σε ανθρώπους χωρίς βεβαρημένο ιστορικό.

Καθώς πληθαίνουν οι αποδείξεις για τις πολύ βλαβερές συνέπειες της χρήσης ντίζελ, περιβαλλοντικές ομάδες σε όλο τον κόσμο προσφεύγουν στη δικαιοσύνη, προκειμένου να τεθούν περιορισμοί και κανόνες στη χρήση του. Στη Μεγάλη Βρετανία, σύμφωνα με το BBC ακτιβιστές κατάφεραν να υποχρεώσουν τη βρετανική κυβέρνηση να κινηθεί πιο γρήγορα προς αυτήν την κατεύθυνση.

Οι δήμαρχοι μεγάλων πόλεων με υψηλά επίπεδα ατμοσφαιρικής ρύπανσης αποφάσισαν να χρησιμοποιήσουν την πολιτική τους δύναμη προκειμένου να επιβάλλουν περιορισμούς στη χρήση του ντίζελ.
huffingtonpost.gr
Share on Google Plus

Μήνυμα σχετικά με τα σχόλια σας...από.. Κωνσταντίνος Α.

Για περιπτώσεις αναπαραγωγής άρθρων μας,διαβάστε πρώτα τους Όρους Χρήσης © www.eglimatikotita.gr

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

Το eglimatikotita δεν υιοθετεί τα άρθρα και το περιεχόμενο τους που προέρχονται από άλλα blog και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οιασδήποτε φύσεως ευθύνη. Για οποιαδήποτε παράπονα ή διευκρινίσεις μπορείτε να στείλετε το μήνυμα σας στο Email της διαχείρισης.ΕΔΩ .
Ή μπορείτε και να αφήσετε μήνυμα στη σελίδα μας στο Facebook ΕΔΩ

Υ.Γ..Το eglimatikotita.gr είναι τελείως ανεξάρτητο blog και δεν παίρνει εντολές από πολιτικά γραφεία και απο-κόμματα.Βασίζεται μόνο στους αναγνώστες του και σε κανέναν άλλον.Ευχαριστώ.

Δείτε πιο κάτω μερικά απ τα πιο δημοφιλή μας άρθρα....
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 σχόλια :

  1. Ανώνυμος12/03/2016 7:52 π.μ.

    Πως γίνεται ένα ντιζελοκίνητο ΙΧ αυτοκίνητο νέας τεχνολογίας να έχει χαμηλότερη εκπομπή ρύπων από ένα αντίστοιχο βενζινοκίνητο χαμηλότερου κυβισμού;
    Γιατί τόσο μέρος κατά του ντίζελ;
    Να δοθούν κίνητρα για να αντικατασταθούν τα παλιά ντιζελοκίνητο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή