Πληθαίνουν οι εθνικιστικοί αλβανικοί «αετοί» στις στρατιωτικές μονάδες και τα Ελληνικά σχολεία [εικόνες-βίντεο ΣΟΚ]

Τελικά δεν είναι και τόσο Έλληνες όσοι είναι «μετέχοντες της ελληνικής παιδείας».
Το περιστατικό στο Μεσολόγγι με τους 6 φαντάρους που στο φακό σχηματίζοντας τον αλβανικό αετό (δείγμα αλβανικού αλυτρωτισμού, επεκτατισμού και μεγαλοϊδεατισμού) έφερε στην επιφάνεια και άλλες ανάλογες περιπτώσεις είτε παλαιότερες είτε σύγχρονες.


www.eglimatikotita.gr -25 Ιανουαρίου 2017
Στρατιώτες στις Ελληνικές Ενοπλες Δυνάμεις φωτογραφίζονται, εντός στρατοπέδων ακόμη και με πλήρη εξάρτυση, σχηματίζοντας με τα χέρια τους τον «αλβανικό αετό».

Τα ίδια φαινόμενα παρατηρούνται και σε Ελληνικά σχολεία,όπως θα δείτε στο παρακάτω βίντεο.

Τελικά μάλλον δεν είναι και τόσο Έλληνες όσοι είναι «μετέχοντες της ελληνικής παιδείας».
Η ανιστόρητη και βλακώδης κοπτοραπτική σε μια ρήση του Ισοκράτη ήταν λογικό και επόμενο να φέρει αυτά τα αποτελέσματα.

«Ο Ισοκράτης πουθενά δεν λέει ότι Ελληνες εισίν οι μετέχοντες της ελληνικής παιδείας.
Αυτό είναι κακοποίηση του κορυφαίου ρήτορα. Οποιος ενδιαφέρεται για το τι πράγματι λέει, βαθύτατα πάντως διαφορετικό, ας διαβάσει την 50ή παράγραφο του "Πανηγυρικού"» .

«Τοσούτον δ' απολέλοιπεν η πόλις ημών περί το φρονείν και λέγειν τους άλλους ανθρώπους, ώσθ' οι ταύτης μαθηταί των άλλων διδάσκαλοι γεγόνασιν, και το των Ελλήνων όνομα πεποίηκεν μηκέτι του γένους, αλλά της διανοίας δοκείν είναι, και μάλλον Ελληνας καλείσθαι τους της παιδεύσεως της ημετέρας ή τους της κοινής φύσεως μετέχοντας». 

Και σε μετάφραση: «Είναι δε τόσο μεγάλη η απόσταση που χωρίζει την πολιτεία μας από τους άλλους ανθρώπους ως προς την πνευματική ανάπτυξη και την τέχνη του λόγου, ώστε οι μαθητές της έχουν γίνει διδάσκαλοι των άλλων και κατόρθωσε (η πολιτεία μας) ώστε το όνομα των Ελλήνων να είναι σύμβολο όχι πλέον της καταγωγής, αλλά της πνευματικής ανύψωσης, και να ονομάζονται Ελληνες εκείνοι που παίρνουν τη δική μας μόρφωση και όχι αυτοί που έχουν την ίδια καταγωγή». (Ισοκράτους Λόγοι, Πανηγυρικός, Μτφρ. Α. Μ. Γεωργαντοπούλου, Εκδόσεις Ιωάν. & Π. Ζαχαρόπουλος, 1940.)

"Δεν πρέπει κανείς να μακαρίζει την πόλη που μαζεύει απερίσκεπτα πλήθος ανθρώπων και τους πολιτογραφεί αδιάκριτα, αλλά εκείνη που εξακολουθεί να διατηρεί τη γενιά των ανθρώπων που την κατοικούσαν από τα χρόνια της ίδρυσής της." Ισοκράτης.


Περιστατικά που προκαλούν πλέον πολύ σοβαρά ερωτηματικά για το κατά πόσον το φαινόμενο είναι μεμονωμένο ή έχει λάβει εκτάσεις τις οποίες δεν είχε εντοπίσει η ηγεσία των Ενόπλων Δυνάμεων. Ερωτηματικά όμως δημιουργούνται και για τη σκοπιμότητα τέτοιων εκδηλώσεων από τη μεριά αυτών των στρατεύσιμων.

Το δεδομένο ότι πολλοί νέοι με αλβανική καταγωγή επιλέγουν να υπηρετήσουν στον ελληνικό στρατό χάρη στα οφέλη που προκύπτουν, καθιστά την αντιμετώπιση του φαινομένου επιτακτική.

Σήμερα κυκλοφόρησε μια νέα ανάλογη φωτογραφία σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Σε αυτήν απεικονίζεται στρατιώτης, ο οποίος εκτελεί καθήκοντα ένοπλης φρούρησης εγκαταστάσεων μονάδας του Στρατού Ξηράς, να σχηματίζει με τα χέρια του το ίδιο ακριβώς σύνθημα αλβανικού αλυτρωτισμού.

Η νέα προκλητική φωτογραφία – παρότι πιθανότατα ανάγεται σε προηγούμενο χρόνο – προκαλεί έκπληξη μιας πρόκειται για μονάδα πρώτης γραμμής, καθώς διακρίνονται πίσω από τον εικονιζόμενο στρατιώτη, εγκαταστάσεις φύλαξης οχημάτων – πιθανώς Τεθωρακισμένων - αρμάτων μάχης που υπάρχουν σε μονάδες στον Έβρο. Ενώ προφανώς υπάρχει και δεύτερο άτομο (πιθανότατα στρατεύσιμος συνάδελφος του) που έκανε τη λήψη της φωτογραφίας.

Ήδη από τις 24 Ιουνίου 2015 υπάρχει στο διαδίκτυο αντίστοιχη ανάρτηση για αντίστοιχο περιστατικό στο οποίο 5 φαντάροι σχηματίζουν τον αετό της Αλβανικής Σημαίας με τα χέρια. Η φωτογραφία είχε πρωτοανέβει σε αλβανική προφίλ στο Facebook με το όνομα JETA OSH QEF (Η Ζωή είναι χαρά).


Καθώς επίσης και η πρόσφατη φωτογραφία νεοσύλλεκτων από το στρατόπεδο Μεσολογγίου

  
Share on Google Plus

Μήνυμα σχετικά με τα σχόλια σας...από.. Κωνσταντίνος Α.

Για περιπτώσεις αναπαραγωγής άρθρων μας,διαβάστε πρώτα τους Όρους Χρήσης © www.eglimatikotita.gr

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

Το eglimatikotita δεν υιοθετεί τα άρθρα και το περιεχόμενο τους που προέρχονται από άλλα blog και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οιασδήποτε φύσεως ευθύνη. Για οποιαδήποτε παράπονα ή διευκρινίσεις μπορείτε να στείλετε το μήνυμα σας στο Email της διαχείρισης.ΕΔΩ .
Ή μπορείτε και να αφήσετε μήνυμα στη σελίδα μας στο Facebook ΕΔΩ

Υ.Γ..Το eglimatikotita.gr είναι τελείως ανεξάρτητο blog και δεν παίρνει εντολές από πολιτικά γραφεία και απο-κόμματα.Βασίζεται μόνο στους αναγνώστες του και σε κανέναν άλλον.Ευχαριστώ.

Δείτε πιο κάτω μερικά απ τα πιο δημοφιλή μας άρθρα....
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 σχόλια :

  1. Ανώνυμος1/26/2017 3:02 π.μ.

    ΡΩΤΑΩ ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΣΤΗ ΦΟΡΑ τι συμβαινει με τον συγκεκριμενο λαθρονομο χριστοδουλοπουλου περι ιθαγενειας(ο συγκεκριμενος νομος αφορα και ενηλικους μην το ξεχναμε) προσεφυγε κανεις(πολιτης,φορεας κλπ..) στο στε για την ακυρωση του;ξερει κανεις τιποτα;

    πιστευω αν υπηρχε προσφυγη στο στε θα τον εκρινε και παλι αντυσυνταγματικο και θα κερδιζαμε παλι καποιο χρονο αλλωστε το φορουμ μεταναστων περιμενε την προσφυγη οπως ειχε δηλωσει σε καποια συνεντευξη ο προεδρος τους,θυμαμαι αλλωστε πολτικος φορεας ειχε δεσμευτει να προσφυγει στο στε μεσω εκπομπης τους

    υπηρχαν μεγαλες πιθανοτητες να ξανα ακυρωθει ο νομος,τουλαχιστον για την τιμη των οπλων επρεπε να υπαρξει προσφυγη, με την ψηφιση του λαθρονομου χριστοδουλοπουλου για την αποδοση της ελληνικης ιθαγενειας(ο συγκεκριμενος νομος αφορα και ενηλικους μην το ξεχναμε) με το που εγγραφει ενα παιδι στην πρωτη ταξη δημοτικου μπορει αμεσα να αιτηθει και να αποκτησει την ελληνικη ιθαγενεια δεν ισχυει δηλαδη αυτο μετα απο 6 χρονια που και αυτο φυσικα θα ηταν απαραδεκτο ποσο μαλλον σε ανθρωπους που εισεβαλαν παρανομα στην πατριδα μας και που θα επρεπε κανονικα να απελαθουν οπως προβλεπει ο νομος

    ΑπάντησηΔιαγραφή