Το break στο Youtube, ο περίπατος και άλλοι 7 τρόποι για να μειώσεις το άγχος της δουλειάς


 Μια από τις κύριες πηγές άγχους της ενήλικης ζωής είναι η δουλειά και οι υποχρεώσεις της. Όποιο επάγγελμα κι αν κάνεις, θα υπάρχουν σίγουρα μέρες που τρέχεις και δε φτάνεις, προσπαθώντας να τα προλάβεις όλα, να ολοκληρώσεις το επείγον project, να διαχειριστείς την κρίση που προέκυψε. Επειδή όμως το πολύ άγχος καταλήγει αντιπαραγωγικό και έχει αρνητικές συνέπειες τόσο στην απόδοση όσο και στην υγεία σου, διάβασε 9 τρόπους με τους οποίους μπορείς να ρίξεις τους τόνους όσο ακόμα βρίσκεσαι στη δουλειά.

Άκου χαλαρωτική μουσική
Μπορεί να ακούγεται αστείο, αλλά η μουσική διαλογισμού ή ο,τι άλλο βρίσκεις χαλαρωτικό σε κάποια άλλη περίσταση, μπορούν να έχουν αποτέλεσμα και όσο βρίσκεσαι στη δουλειά. Μπορείς να ετοιμάσεις μια χαλαρωτική playlist από το σπίτι για μια ώρα ανάγκης όπως αυτή, να βάλεις να ακουστικά σου και να χαθείς για λίγο. Θα βοηθήσει.

Φάε σνακ που μειώνουν το στρες
Κι όμως, υπάρχουν ορισμένες τροφές όπως το αβοκάντο, η βρώμη, το πορτοκάλι, τα αμύγδαλα και τα μύρτιλλα που βοηθούν στη μείωση του στρες. Εμπλούτισε με αυτά τη διατροφή σου και κατανάλωνέ τα στα διαλείμματα της δουλειάς.

Κάνε ένα σύντομο περίπατο
Αν αισθάνεσαι ότι έφτασες στα όριά σου, κάνε ένα δεκάλεπτο διάλειμμα και πήγαινε ένα μικρό περίπατο. Αν δεν μπορείς να φύγεις από το κτήριο, απομακρύνσου απλώς για λίγο από το γραφείο σου και προσπάθησε να πάρεις τη σκέψη σου από τη δουλειά.

Κάνε ένα διάλειμμα στο Youtube
Αντί για το συνηθισμένο scroll down στο Facebook όπου είναι πολύ πιθανό να δεις κάτι που δεν θα σου αρέσει, δοκίμασε να δεις ένα αστείο βίντεο στο Youtube. Θα σου φτιάξει τη διάθεση!

Διάβασε τη συνέχεια στο itspossible.gr
Το break στο Youtube, ο περίπατος και άλλοι 7 τρόποι για να μειώσεις το άγχος της δουλειάς Το break στο Youtube, ο περίπατος και άλλοι 7 τρόποι για να μειώσεις το άγχος της δουλειάς Reviewed by Γιάννης Μπελεγρίνης on 3:52:00 μ.μ. Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.