Αποσύρεται η διαφήμιση με τον Ψωμιάδη Ζορό υπό τους ήχους του ύμνου της ΝΔ - Απίστευτο βίντεο

Στο τρέιλερ που ήδη κυκλοφορεί στο Διαδίκτυο ο πρώην Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας καλείται να σώσει τις Απόκριες..
Πληροφορίες αναφέρουν ότι έχει προκύψει πρόβλημα με τη χρήση του ύμνου της Νέας Δημοκρατίας

Το Jumbo είναι γνωστό για τις «περίεργες» διαφημίσεις του. Αυτή τη φορά ξαναχτύπησε επιστρατεύοντας τον Παναγιώτη Ψωμιάδη. Ναι πολύ καλά διαβάσατε.

Το άρθρο συνεχίζεται μετά τη διαφήμιση:



Σχεδόν τέσσερα χρόνια μετά την απομάκρυνσή του από τη θέση του Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας, ο είναι ο πρωταγωνιστής της αποκριάτικης διαφήμισης των Jumbo σε ένα τρέιλερ που θα αφήσει το στίγμα του και φυσικά θα συζητηθεί και θα σχολιαστεί.

Στο τρέιλερ που ήδη κυκλοφορεί στο Διαδίκτυο ο Παναγιώτης Ψωμιάδης καλείται να σώσει τις Απόκριες. Η εταιρία αναφέρει ευθαρσώς «Ποιος μπορεί να σώσει τις Απόκριες; Μα φυσικά ο Μασκοφόρος Εκδικητής... της καρδιάς μας! Η επιστροφή του θρυλικού Ζορό... μέσα από το πιο σουρεαλο-νομαρχιακο-αποκριάτικο σκηνικό!».  

Χαρακτηριστική δε είναι η μουσική υπόκρουση του διαφημιστικού τρέιλερ που παραπέμπει στο παλιό ύμνο του κόμματος της ΝΔ.

Σύμφωνα όμως με πληροφορίες του real.gr, το βίντεο της διαφήμισης των Jumbo πρόκειται να αποσυρθεί καθώς έχει προκύψει πρόβλημα με τη χρήση του ύμνου της Νέας Δημοκρατίας. 

Τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν στον συνθέτη Ρόμπερτ Γουίλιαμς και σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, ο κ. Ψωμιάδης κλήθηκε γυρίσει εκ νέου το διαφημιστικό σποτ.

Προς το παρόν δεν υπάρχουν περισσότερες πληροφορίες για το είδος των αλλαγών που θα γίνουν ή πότε θα κυκλοφορήσει η νέα διαφήμιση.



Σχόλιο: 
H Jumbo είναι κλασσικό παράδειγμα εταιρίας που ωφελήθηκε και γιγαντώθηκε κατά την διαδικασία φτωχοποίησης της μεσαίας τάξης τα τελευταία χρόνια. Ειδικά την τελευταία 3τία η χρηματιστηριακή της αξία διπλασιάστηκε. 
Ο κος Βακάκης πούλησε πέρυσι το 3.5% της εταιρίας έναντι €72εκτμ. Δεν το θεωρώ απίθανο η επιλογή του "πρωταγωνιστή" στο διαφημηστικό σποτ να είναι συνειδητή "υπενθύμιση" των χειρότερων στιγμών του λαικίστικου παρελθόντος της ΝΔ και υπονόμευση του σημερινού μεταρρυθμιστικού της προφιλ. 
Το-πετυχημένο- επιχειρηματικό μοντέλο της εταιρίας βασίζεται στην ύπαρξη και την διατήρηση μεγάλου μέρους της κοινωνίας σε κατάσταση φτώχειας. 
Το οποίο επίσης συνειδητά κολακεύει με την λούμπεν αισθητική των διαφημίσεων της.
Share on Google Plus

Μήνυμα σχετικά με τα σχόλια σας...από.. Κωνσταντίνος Α.

Για περιπτώσεις αναπαραγωγής άρθρων μας,διαβάστε πρώτα τους Όρους Χρήσης © www.eglimatikotita.gr

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

Το eglimatikotita δεν υιοθετεί τα άρθρα και το περιεχόμενο τους που προέρχονται από άλλα blog και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οιασδήποτε φύσεως ευθύνη. Για οποιαδήποτε παράπονα ή διευκρινίσεις μπορείτε να στείλετε το μήνυμα σας στο Email της διαχείρισης.ΕΔΩ .
Ή μπορείτε και να αφήσετε μήνυμα στη σελίδα μας στο Facebook ΕΔΩ

Υ.Γ..Το eglimatikotita.gr είναι τελείως ανεξάρτητο blog και δεν παίρνει εντολές από πολιτικά γραφεία και απο-κόμματα.Βασίζεται μόνο στους αναγνώστες του και σε κανέναν άλλον.Εαν θέλετε να στηρίξτε την προσπάθεια μας και γενικότερα την ανεξάρτητη ενημέρωση,μπορείτε να πατήστε εστω και ένα κλίκ στις διαφημιστικές εικόνες της ιστοσελίδας.Ευχαριστώ.

Δείτε πιο κάτω μερικά απ τα πιο δημοφιλή μας άρθρα....
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 σχόλια :

  1. Ανώνυμος1/29/2018 11:26 μ.μ.

    Ποιους ενόχλησε η διαφήμιση;
    Γιατί μέχρι τώρα δεν φάνηκε να ενοχλείται κάποιος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή